قیمت شکلات چیپسی سطلی در کارخانه تولیدی تهران

Rate this post

شکلات چیپسی سطلی یکی از مواد غذایی پرطرفدار در میان تولیدکنندگان صنایع غذایی است. در واقع، محصولاتی مانند کیک، شیرینی و دسرهای مختلف علاوه بر طعم بایستی از نظر ظاهر هم جذاب و ترغیب کننده باشند تا مشتریان جذب آن ها شوند؛ به همین منظور، تولیدکنندگان فعال در کارخانجات، کارگاه های تولیدی، قنادی ها، کافه رستوران ها و سایر مراکز اغذیه ای جهت بهتر شدن ظاهر کارهای خود از این چنین محصولات تزئینی استفاده می کنند.

شکلات چیپسی همانند سایر شکلات های تولیدشده در جهان طرفداران بسیاری داشته و به همین خاطر تقاضا برای خرید آن همچون سایر شکلات ها بالا است. حال اینکه، شکلات چیپسی چیست و چگونه مورد استفاده تولیدکنندگان قرار می گیرد را در ادامه به صورت کامل توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شکلات چیپسی سطلی چیست؟

شکلات چیپسی سطلی چیست؟

ابن بخش را با این پرسش که شکلات چیپسی سطلی چیست؟ آغاز می کنیم. شکلات چیپسی به منظور تزئین محصولاتی همچون کیک، کوکی، شیرینی، بستنی و دسرهای مختلف تولید شده و در اختیار تولیدکنندگان صنایع غذایی قرار گرفته است.

ضمن اینکه، شکلات چیپسی یا چیپس شکلات هم باعث زیباتر شدن محصولات شده و هم طعم لذیذی به آن ها می بخشد؛ بنابراین ضمن زیبایی باعث بهبود طعم محصولات غذایی هم خواهد شد.

انواع شکلات چیپسی (Chocolate Chips)

انواع شکلات چیپسی (Chocolate Chips)

از انواع شکلات چیپسی (Chocolate Chips) می توان به شکلات چیپسی ریز، شکلات چیپسی درشت و شکلات های چیسی رنگی اشاره کرد. در واقع، این نوع شکلات در شکل ها و رنگ های متنوعی تولید شده و تنوع بسیار خوبی دارد.

بنابراین شکلات چیپسی از حیث تنوع، شرایط خوبی دارد؛ به طوری که تولیدکننده می تواند بسته به نوع محصول تولیدی و سلیقه خود نسبت به سفارش یک یا چند مدل از شکلات های چیپسی کارخانه اقدام کند.

مشخصات شکلات چیپسی

مشخصات شکلات چیپسی چیست؟

از مشخصات شکلات چیپسی می توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت اشاره کرد. در واقع، درصد کاکائو موجود در شکلات چیپسی بسیار بالا است که این موضوع باعث مقاومت حداکثری آن در برابر گرما شده است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]مقاومت بالای شکلات چیپسی باعث نامیدن آن با لفظ شکلات چیپسی نسوز شده است.[/box]

در واقع، هر شکلاتی که در ترکیب خود دارای درصد بالایی کاکائو خالص باشد، مقاومت بیشتری در برابر گرما و حرارت از خود نشان می دهد که این ویژگی در شکلات های چیپسی وجود دارد و زمینه افزایش کیفیت آن را فراهم کرده است.

از آنجایی هم که، این شکلات مقاومت بالایی دارد زمانی که به عنوان یک شکلات تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد میل کردنش کمی دشوار خواهد بود؛ چراکه بافت محکم و سفتی دارد.

نحوه استفاده از شکلات چیپسی

نحوه استفاده از شکلات چیپسی چگونه است؟

در اینجا با نحوه استفاده از شکلات چیپسی آشنا خواهید شد. همانطور که اشاره شد این شکلات، مصارف گسترده ای در مراکز پخت کیک و شیرینی داشته و از مواد اولیه مورد نیاز آن ها محسوب می شود. در زیر بیشتر به کاربرد شکلات چیپسی اشاره کرده ایم:

  • قابل استفاده در پخت انواع کیک، شیرینی و کوکی

شکلات چیپسی به دلیل اینکه مقاومت بالایی دارد می تواند به فرمولاسیون انواع کیک، شیرینی و کوکی افزوده شده و در معرض حرارت قرار بگیرد. در واقع، اگر شکلات های معمولی را داخل فر قرار دهید بعد از چند دقیقه می سوزند؛ اما شکلات های چیپسی در برابر حرارت مقاوم هستند.

  • قابل استفاده در تزئین انواع کیک، شیرینی و کوکی

قرار گیری این شکلات بر روی انواع کیک، کوکی و دسرهای مختلف نیز امر رایجی است که توسط تولیدکنندگان سراسر جهان صورت می گیرد.

قیمت شکلات چیپسی

قیمت شکلات چیپسی چقدر است؟

قیمت شکلات چیپسی بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که برخی از این پارامترهای تعیین کننده عبارت اند از مدل شکلات و تناز درخواستی مشتری. به طور کلی، قیمت شکلات ایرانی نسبت به نمونه مشابه خارجی آن مناسب تر است که این موضوع، باعث محبوبیت شکلات های تولید ایران در داخل و خارج از کشور شده است.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای