قیمت پودر ثعلب اصل cmc وارداتی (کیسه ای) ( ژاپنی & چینی)

Rate this post

چندین عامل بر قیمت ثعلب اصل (پودر کیسه ای) ( ژاپنی & چینی) تاثیر می گذارند که مهم ترین آن ها، نوع برند محصول و کشور تولید کننده اش می باشد. در واقع، پودر ثعلب یکی از مواد اولیه وارداتی کشور است که حجم زیادی از آن با خرید از کشورهای چین و ژاپن تامین می شود. البته نام اصلی این محصول، CMC است و بسیاری از تولیدکنندگان نیز آن را با نام پودر ثعلب سی ام سی می شناسند. این پودر کاربردی با قیمت مناسبی توسط سورن در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می گیرد. در ادامه، بیشتر به معرفی پودر ثعلب وارداتی (CMC) خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

قیمت ثعلب اصل (پودر کیسه ای)

قیمت ثعلب اصل (پودر کیسه ای)

توجه داشته باشید که خرید به صورت عمده باعث تبدیل قیمت آن به بهترین قیمت ثعلب اصل (پودر کیسه ای) می شود؛ به همین خاطر تولیدکنندگان و تامین کنندگان کشور به منظور صرفه جویی در هزینه های خود اقدام به خرید فله ای مواد اولیه می کنند. از آنجایی هم که، پودر ثعلب یکی از مواد اصلی بسیاری از تولیدی ها محسوب می شود، خرید آن در وزن های بالا انجام می گیرد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”center;” ]به این ترتیب، برای خرید ثعلب اصل (پودر کیسه ای) بایستی به سراغ تامین کنندگان اصلی این محصول در ایران مراجعه کرد.[/highlight-dash]

قطعا بازرگانی هایی که در حوزه خارجی و واردات فعالیت می کنند یکی از گزینه های مطمئن در ایران به حساب می آیند. شرکت بازرگانی Soren نیز یکی از تامین کنندگان اصلی محصولات پایه ای در کشور است که چندین سال در حال واردات و صادرات مواد خوراکی می باشد. پودر ثعلب سی ام سی نیز یکی از محصولاتی است که مرکز در حال تامین و پخش آن با قیمت مناسب در کشور است.

ویژگی های پودر ثعلب اصل (CMC) ( ژاپنی & چینی)

ویژگی های پودر ثعلب اصل (CMC)

از ویژگی های پودر ثعلب اصل (CMC) می توان به رنگ سفید و بدون بوی آن اشاره کرد. این پودر سفید رنگ که در واقع، همان کربوکسی متیل سلولز است در بهبود بافت محصولات خوراکی همچون بستنی ها و دسرهای مختلف عملکرد درخشانی دارد. با استفاده از این محصول می توان به اهدافی نظیر ایجاد کشش و استحکام در بستنی های مختلف دست یافت.

در واقع، غلظت بالا و کشدار بودن در بستنی هایی مانند بستنی ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی، بیانگر کیفیت بالای آن ها می باشد؛ به همین خاطر تولیدکنندگان بستنی به خصوص بستنی سنتی جهت افزایش کیفیت تولیدات خود از پودر ثعلب استفاده می کنند. از آنجایی هم که، ظرفیت تولید این صنف بالا است، قیمت ثعلب اصل (پودر کیسه ای) و همینطور کیفیت آن برایشان حائز اهمیت می باشد.

انواع برندهای معروف پودر ثعلب خارجی ( ژاپنی & چینی)

انواع برندهای معروف پودر ثعلب خارجی

در زیر به معرفی انواع برندهای معروف پودر ثعلب خارجی پرداخته ایم:

  • پودر ثعلب سانروز ژاپن
  • پودر ثعلب سانتسو چین
  • پودر ثعلب شاندونگ یولانگ چین

جهت اطلاع از قیمت ثعلب اصل (پودر کیسه ای) هر یک از این برندها می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. ضمن اینکه، حین خرید به میزان ویسکوزیته محصولات نیز بایستی توجه لازم را داشته باشید که در این رابطه مشاور و کارشناس فروش به مشتریان محترم در انتخاب بهترین محصول با توجه به نوع تولیدی که دارند کمک می کند.

فروش عمده پودر ثعلب ویژه قنادی های کشور

فروش عمده پودر ثعلب ویژه قنادی های کشور

فروش عمده پودر ثعلب ویژه قنادی های کشور با تمام بسترها و ظرفیت های ممکن در جریان است. همانطور که اشاره شد، پودر ثعلب یکی از مواد اولیه موردنیاز قنادی ها می باشد که به بسیاری از محصولات آن ها افزوده می شود. از سایر مواد اولیه موردنیاز قنادی ها که آن ها نیز کیفیت بالایی دارند می توان به پودر کاکائو، پودر نارگیل، کرم کاکائو، شکلات تخته ای، شکلات چیپسی، شکلات سکه ای و … اشاره کرد. فروش تمام این محصولات نیز هم اکنون در جریان است.

قیمت جدید ثعلب اصل (پودر کیسه ای)

[gravityform id=”3″ title=”true” description=”true”]

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای