پودر ثعلب cmc وارداتی Japan ( سانتسو ) ۱۷۰۰-۳۰۰۰ | بازرگانی سورن

Rate this post

پودر ثعلب ژاپنی یکی از محصولات پرفروش است که در ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این پودر مرغوب و باکیفیت بافت مواد غذایی را مستحکم می کند و در تولید محصولاتی مثل بستنی، محصولات لبنی و دسرها کاربرد دارد. شرکت بازرگانی سورن یکی از مراکز پخش عمده پودر ثعلب ژاپنی در ایران است و این محصول پرکاربرد را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به خریداران ارائه می کند. در ادامه مطلب این محصول را از تمامی جنبه ها مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی های پودر ثعلب ژاپنی گرید ۱۷۰۰-۳۰۰۰

برای انجام یک خرید ایده آل و مطمئن ابتدا باید با ویژگی های محصول مورد نظر آشنا شوید. پودر ثعلب از طبعی گرم و مرطوب برخوردار است و حاوی مشتقات اتری سلولز و هیدروکلوئید می‎باشد.پودر ثعلب گیاهی که قیمت زیادی دارد از آسیاب غده های گیاه ثعلب به دست می‎‎‎آید. گیاه ثعلب یک نوع گیاه ارکیده با رنگ سفید و صورتی است. این پودر کمی لزج بوده و طعمی بین تند و شیرین دارد و با برخورداری از خواص زیاد در صنایع دارویی و غذایی کاربرد فراوان دارد.

پودر ثعلب سانتسو یکی از مواد اصلی بستنی قیفی است که باعث می شود بستنی سفت و چسبنده شود.اکنون دو نوع پودر ثعلب در ایران رایج است

۱)پودر ثعلب دانمارک که برای تهیه بستنی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

۲)پودر ثعلب سانتسو ژاپن گرید ۱۷۰۰-۳۰۰۰  که بیشتر برای تهیه بستنی قیفی به کار می رود.

CMC مدل دیگر از پودر ثعلب است که در مراکز تولیدی و کارخانه ها از آن استفاده می شود. این پودر پرخواص توسط کشورهای زیادی تولید می ‎شود که یکی از آنها کشور ژاپن است. برند Sunetsu سانتسو ، پودر ثعلب را طبق استانداردهای جهانی و با کیفیت بالا پخش و تولید می کند.

 

 

کاربردهای پودر ثعلب در صنایع غذایی

پودر ثعلب ژاپنی باعث غلظت و استحکام بافت مواد غذایی می شود و به نوعی بافت آنها را چسبناک و کشدار می کند. داشتن این قابلیت باعث شده تا از این محصول در تولیدی های بستنی استفاده فراوان شود. تولیدکنندگان بستنی با استفاده از پودر ثعلب بافت محصولات خود را بهبود می بخشند.امروزه به جز استفاده از ثعلب در بستنی استفاده های دیگری نیز از آن می شود.از این پودر در سایر محصولات غذایی مانند دسرها،سس ها، شکلات ها، شیرینی ها نیز استفاده می شود.ثعلب با داشتن مواد نشاسته ای باعث کشدار شدن بستنی می شود.

پودر ثعلب ژاپنی یا همان ثعلب سانروژ یا کربوکسی متیل سلولز CMC در دو سطح صنعتی و غذایی به کار می رود.

فواید پودر ثعلب

پودر ثعلب گیاهی پر از خاصیت است و از خواص دارویی و درمانی فراوانی بهره می برد. این پودر حاوی مواد مغذی است که می تواند باعث بازسازی پوست، جلوگیری از ریزش مو، سفت کردن پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست شود. همچنین در بهبود جوش ها و آکنه های پوستی بسیار موثر است.درمان کم خونی و فقرآهن خاصیت دیگر این محصول با کیفیت است و می تواند مشکلات گوارشی مثل سوزش معده،نفخ و اسهال را بهبود ببخشد.

پودر ثعلب ژاپنی

 

فروش ویژه پودر ثعلب

 پودر ثعلب ژاپنی سانروز که ساخت کشور ژاپن است با محبوبیت بالای خود باعث شده تا یکی از اقلام لیست خرید ما باشد.فروش فله ای این محصول بی نظیر هم اکنون در حال انجام است و تولیدکنندگان در سراسر کشور می توانند به صورت اینترنتی و حضوری پودر ثعلب ژاپنی را با قیمت عمده و با کیفیت بالا سفارش دهند.

قیمت پودر ثعلب ژاپنی

قیمت این پودر با توجه به کیفیت بالای آن مناسب است و به همین دلیل رضایت تولید کنندگان را به سوی خود جلب کرده است.با توجه به برند و نوع پودر ثعلب قیمت آن نیز متفاوت است و تغییر می کند.چرا که این محصول توسط کشورهای دیگری هلند، دانمارک و چین نیز به ایران وارد می شود و این تولیدکنندگان برتر پودر ثعلب، در تولید این محصول سابقه و تجربه زیادی دارند.

 

فروش آنلاین به صورت عمده | بازرگانی سورن

فروش آنلاین پودر ثعلب ژاپنی به صورت عمده توسط بازرگانی سورن برای تولید کنندگان محترم در حال انجام است. بازرگانی سورن محصولات اولیه دیگر مانند انواع پودر کاکائو و پودر نارگیل را نیز به تامین کنندگان محترم ارائه می کند. تمامی محصولات بازرگانی سورن با پکیج مناسب به مکان مورد نظر سفارش دهنده فرستاده می شود.

شرکت سانتسو محصولات خود را با بسته های محکم ارائه می دهد و به همین دلیل حین ارسال هیچ گونه آسیبی به محصول وارد نمی شود.تولید کنندگان عزیز می توانند پس از محاسبه حجم مورد نیاز خود این محصول پرکاربرد را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

شرکت مشاوره و بازرگانی سورن از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه صنایع غذایی آغاز کرد.بازرگانی سورن با سالها سابقه فعالیت در حوزه  مواد غذایی نظیر انواع شکلات،پودر کاکائو،پودر نارگیل،پودر ثعلب و …تولیدات خود را به کارگاه های تولیدی عرضه کرده است و محصولات خود را با سطح کیفی بالا به بازار صنایع غذایی ارائه کرده است.

 

مزیت های خرید اینترنتی مواد اولیه

صرفه جویی در زمان و هزینه ها مهم ترین مزیت خرید اینترنتی مواد اولیه است و خرید اینترنتی بهترین انتخاب برای خرید مواد اولیه توسط تولیدی‎ها است.بازرگانی سورن Soren امکان خرید حضوری را نیز برای تولید کنندگان محترم فراهم کرده است.قیمت بهتر، تنوع و کنترل بیشتر، امکان مقایسه آسان و راحتی بیشتر خریدار از دیگر مزایای خرید اینترنتی مواد اولیه است.

پودر ثعلب ژاپنی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای