Rate this post

 

کافی میت فله 25 کیلوگرمی عمده با نرخ وارداتی حدود 3 دلار و درصد چربی 30 و 35 درصد از طریق بازرگانی سورن در سراسر کشور عرضه می شود.

با توجه به نوسانات ارزی و قیمت های بالای مواد خارجی اولیه صنایع غذایی لیست قیمت اقلام از اهمیت بیشتری در خریدها پیدا کرده است.

کافی میت فله قیمت مناسب و باکیفیت نیز یکی از دغدغه های اصلی کافه داران و کسبه ای است که در این حوزه فعالیت می نمایند. بدون شک خرید مستقیم از شرکت بازرگانی بی واسطه باهث دستیابی به بهترین کافی میت فله قیمت مناسب خواهد شد. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید کافی میت عمده ای کیسه ای با اصالت کالا و درجه یک با قیمت های دست اول هستید، با ادامه مقاله همراه ما باشید.

کافی میت فله قیمت

بهترین کافی میت فله اعلاء قیمت مناسب در بازار

در بازار ایران در سالیان گذشته چندین برند مختلف در عرصه انواع کریمر و فومر وارد و پخش شده است. خیلی از این برندها نیز برای مردم شناخته شده هستند. البته برندهای کافی میت فله  اعلاء با کیسه های 25 کیلویی با برند های کافی میت وزن های کمتر برای مصرف کننده های شخصی با بسته بندی های یک کیلوگرمی و 400 گرمی متفاوت هستند که در ادامه با این برندها آشنا میشویم.

بهترین کافی میت فله اعلاء با قیمت مناسب را می توان در ایران کافی میت موکاته MOKATE لهستان نامید. این برند اروپایی مرغوب با کریمر درصد چربی 30 و 25 درصد در کیسه های 25 کیلویی وارد و عرضه میشود. همچنین فومر موکاته لهستان نیز در کیسه های 10 کیلویی در بازار موجود می باشد. البته در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ارز، قیمت موکاته نیز با افزایش همراه بوده است. بنابراین کافی میت های کشورهای دیگری مانند چین و اندونزی در بازار جای خود را پیدا کرده اند. بنابراین برای یافتن قیمت بهترین کافی میت فله ، هم باید به کیفیت و هم به نرخ قیمتی توجه نمود و سپس تصمیم گرفت. نرخ قیمت کافی میت موکاته لهستان تقریبا حدود 15 الی 20 درصد بالاتر از انواع چینی و اندونزیایی آن است.

کافی میت فله

انواع کافی میت یک کیلویی ، 400 گرمی و 25 کیلویی

همانطور که در بالا عنوان شد، کافی میت ها بسته به میزان مصرف و نفر مصرف کننده یا همان End user، در بسته بندی های مختلفی وارد می شوند. برای کارگاه های تولیدی و کافی شاپ ها و مراکزی که از کافی میت به عنوان مواد اولیه در تولید و مصرف قهوه استفاده می کنند، قطعا کافی میت 25 کیلویی کیسه ای به صرفه است و می بایست این نوع خرید شود. اما برای مصرف کنندگان خانگی کریمر یا همان کافی میت 25 کیلوگرمی قطعا بسیار زیاد بوده و قابل مصرف نیست. بنابراین انواع کافی میت 400 گرمی و یک کیلویی در بسته بندی های کوچک در فروشگاه های حضوری و اینترنتی مثل دیجی کالا ،  موجود و قابل تهیه است.

  1. کافی میت 25 کیلویی فله: کافی میت 25 کیلویی از کشورهای لهستان، اندونزی و چین با برندهای به ترتیب موکاته، آرکوف و فول دریم وارد و قابل عرضه است.
  2. کافی میت 400 گرمی نستله: این کریمر مخصوص برند خوش نام نستله هست که البته در ایران فقط انواع کوچک آن موجود است.
  3. کافی میت یک کیلویی نستله: برای کسانی که مصرفی بیشتر در منزل دارند انواع یک کیلویی در بسته بندی نستله نیز یافت میشود.کافی میت فله

خرید کافی میت ارزان فله اعلاء

خرید کافی میت ارزان فله ای اعلاء به صورت عمده و فله از طریق بازرگانی سورن با مارکهای وارداتی مرغوب و ممتاز در تمامی شهرستان های ایران و تهران در حال انجام است. اگر قصد خرید کافی میت ارزان فله 25 کیلویی را دارید باید سفارش خود را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام دهید تا دستخوش تغییرات قیمتی در بازار نشود و گران نخرید. ارزان ترین کافی میت فله در بازار ایران در حال حاضر متعلق به کشور چین با برند فول دریم است. این کارخانه با تولید کافی کریمر فله با درصد چربی 30 درصد و 35 درصد جزو باکیفیت ها نیز محسوب میشود. البته در خرید کافی کریمر ارزان نباید انتظار رقابت تنگاتنگ کیفی با موکاته را داشت. ولی به نسبت قیمت قابل پرداخت، کیفیت بسیار مناسبی را شامل میشود.

خرید کافی میت ارزان

کا فی میت فله اعلاء در ایران

فروش و خرید عمده کریمر در ایران مانند سایر محصولات وارداتی راه و روش خود رادارد. اگر میخواهید از شرکت های بازرگانی وارداتی به صورت مستقیم و بی واسطه خرید انجام دهید می بایست پس از ارتباط با واحد بازرگانی درخواست فاکتور فروش عمده کریمر نسبت به حجم مورد نیاز بفرمایید. توجه داشته باشید، فروش و خرید عمده کریمر معمولا سفارشی بالاتر از 2 الی 3 کیسه 25 کیلویی به عنوان حداقل خرید در نظر گرفته میشود. قیمت های ارائه شونده نیز نسبت به درخواست تناژ و یا کمتر طبقه بندی می شوند. پس از ثبت درخواست و انجام مراحل واریزی، سفارشات در انبار شورآباد اماده تحویل و ردیف مربوطه تحویل شما می شود. برای دریافت مشاوره جهت خرید عمده کریمر اعلاء  با واحد فروش در تماس باشید.

فروش عمده کریمر

تفاوت کافی میت و کافی کریمر

تفاوت کافی میت و کافی کریمر  یکی از سوالات پر تکراری هست که مصرف کنندگان پاسخ آن را جستجو میکنند. در اول باید بدانیم، کافی میت و کافی کریمر هر دو افزدونی قهوه هستند. برای اطلاع دقیقتر در خصوص تفاوت کافی میت و کافی کریمی پیشنهاد ما مطالعه دقیقو کامل این مطلب در لینک زیر است:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید