Rate this post

 اعطای نمایندگی  تافی و شکلات در انواع مختلف، از طریق گروه پخش شکلات ایران و این سایت  انجام می پذیرد. شرکت سورن در زمینه پخش انواع تافی و شکلات  و آماده همکاری با پخش کنندگان عمده در سراسر کشور در تمامی استان ها می باشد.

شرایط نمایندگی تافی و شکلات

محصولات و خدماتی که ما برای مشتریان خود فراهم کرده ایم در بیشتر مناطق تحت پوشش ما مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد ، ولی برای دستیابی به خدمات وسیعتر نیازمند همکاری شما عزیزان در خصوص موضوع کاری مان در شهر های دیگر هستیم برای ایجاد همکاری های بلند مدت با طرفین همکاری برنامه های گسترده ای را ترتیب داده ایم تا نمایندگان ما بتوانند به منافع بالایی از طریق تعامل با ما کسب نمایند اگر میخواهید نماینده ما در شهر یا کشور خود باشید میتوانید از طریق تلفن های زیر یا کانال تلگرام و واتس آپ با ما در ارتباط باشید .

نمایندگی تافی و شکلات

اعطای نمایندگی فروش تافی و شکلات

شرکت سورن در نظر داررد به منظور گسترش فعالیت خود در جهت فروش انواع تافی و شکلات با برند های مختلف و مطرح کشور اقدام به پذیرش نمایندگی فروش این محصولات می نماید به همین دلیل از متقاضیان دعوت به همکاری می نماییم .لطفا اگر امکانات لازم برای فروش دارید و یا نیاز به توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اعطای نماینده فروش در شهرهای فاقد نماینده و صادرات و فروش عمده انواع تافی و شکلات یامان ، تاکر ، آیتن ، آیتیک ، برنوتی ف اسپرسا  و ….  دوستانی که در صدد اخذ نماینگی این محصولات هستند می توانند با ما تماس بگیرند .شرایط اعطای نمایندگی مناسب با دامنه سود خوب برای شرکت های پخش و توزیع کنندگان می باشد.

نمایندگی تافی و شکلات

انواع تافی و شکلات مناسب برای فروش داخلی و صادراتی

در مرکز شکلاتیران ، با تکیه بر مجموعه توانمند و با دانش در تولید و تامین انواع شکلات و تافی، این امکان را فراهم آورده ایم تا سبدی از محصولات با کیفیت که قابلیت خوبی برای پخش داخلرو همچنین صادرات را دارند را فراهم آوریم. گستره مشتریان ما علاوه بر شهرستان های سراسر کشور، کشورهای خارجی نظیر عراق، افغانستان، پاکستان . ترکمنستان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در تماس باشید. انواع تافی و شکلات شامل مدل های زیر هستند:

  • انواع تافی مغزدار
  • انواع تافی ترش
  • انواع تافی میوه ای
  • انواع شکلات مغزدار
  • تافی کره ای، کاکائویی و نارگیلی
  • سایر شکلات ها

نمایندگی تافی و شکلات

درخواست نمایندگی شکلات و تافی

برای در خواست نمایندگی انواع تافی و شکلات و تافی میوه ای و ترش می توانید از طریق سایت شکلات ایران شرکت سورن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای