Rate this post

بهترین شکلات های ایرانی در حال حاضر به دلایل مختلفی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و چه در داخل و چه در خارج از کشور، حجم تقاضا و خرید و فروش شکلات ایرانی با افزایش چشمگیری مواجه بوده است.

دلایل محبوبیت شکلات ایرانی برای تجارت

تولیدی ها و کارخانه های شکلات سازی داخلی در ایران، به یکی از صنایع غذایی موفق تبدیل شده اند. اگرچه پتانسیل خیلی دیگر از مواد خوراکی ایرانی مانند زعفران و پسته و کشمش بسیار بیشتر سایر اقلام است، ولی توجه ویژه به جزییات و درک نیاز مشتریان داخلی و خارجی سبب شده است تا فروش شکلات ایرانی در عرصه داخلی و خصوصا خارجی و بین المللی توسعه خوبی داشته باشد. به طوریکه در سال گذشته عدد خالص فروش خارجی شکلات به بیش از یک میلیارد دلار رسید که با توجه به محدودیت های جاری، بسیار قابل قبول است. گروه شکلاتیران با درک نیاز مشتری و خدمات قابل توجه و ویژه خود سهم خوبی در تامین و فروش برای صادرکننگان و تاجران ایرانی فعال در صادرات و همچنین واردکنندگان خارجی شکلات سایر کشورها ایفا کرده است.

بهترین شکلات های ایرانی

اما دلایل اصلی محبوبیت شکلات ایرانی شامل موارد زیر است:

  • قیمت بسیار رقابتی و مقرون ه صرفه نسبت به تولیدات سایر کشورهای خارجی
  • کیفیت قابل قبول نسبت به قیمت های تمام شده ارزان
  • تنوع اقلام در طرح، بسته بندی، طعم و رنگ

بهترین شکلات های ایرانی برای تجارت

با مطالعه و درک نیاز مشتریان کشورهای خارجی علاقه مند به شکلات خارجی به سادگی می توان دریافت تا بهترین شکلات های ایرانی برای تجارت و کسب سود و منفعت که توانایی فروش و بازار خوبی داشته باشند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • قیمت بسیار مناسب و ارزان: بهترین شکلات های ایرانی برای تجارت، از میان شکلات های ارزان انتخاب می شوند. البته در ایران انواع شکلات لاکچری و با قیمت های بالاتر نیز تولید می شود، ولی عمده مشتریان خارجی شکلات ایرانی، به دنبال قیمت های مناسب و ارزان هستند و از این بخش بازار شکلات ایرانی استقبال می کنند.
  • تنوع طعم: با توجه به حجم خرید بالا در فروش بین الملل و در نظر گرفتن قیمت های ارزان، خریدار شکلات ایرانی باید سبدی از شکلات های متنوع با رنگ و طعم و بسته بندی متنوع را داشته باشد تا در حجم های بالای کانتینری برای آن بازار فروش خوبی ایجاد نماید.

بهترین شکلات های ایرانی

خرید بهترین شکلات ایرانی برای واردات

گروه شکلات ایران با درک نیاز مشتریان و بازار، همچنین بهر مندی از کارشناسان متخصص در تولید و تامین شکلات ایرانی، بهترین شکلات های ایرانی به صورت مستقیم از کارخانه  را برای فروش عمده به خریداران عرضه می کند. انواع شکلات تافی ایرانی شامل موارد زیر است:

بهترین شکلات های ایرانی

برای کسب قیمت ها، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و چگونگی ثبت سفارش و خرید شکلات ایرانی با کیفیت و مقرون به صرفه با ما در تماس باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای