Rate this post

بهترین تولید کنندگان شکلات در تهران :
صنعت تولید شکلات در ایران به نزدیک به هفتاد سال پیش باز می گردد و اولین شکلات ها و تافی ها های ایرانی در آن سالها تواید شد. خوشبختانه در طی همین مدت و تاریخ نسبتا کوتاه صنعت شکلات شاهد پیشرفت خیلی خوبی بوده و این صنعت رشد خیلی خوبی را تجربه کرده است. امروزه کارخانه های بسیاری مشغول فعالیت در این عرصه هستند و تولید کنندگان شکلات در تهران و سایر شهرهای کشور از جمله تبریز محصولات خوبی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده اند.

تولید کنندگان شکلات در تهران
از جمله تولید کنندگان شکلات در تهران که در طول سالیان اخیر محصولات بسیار خوبی تولید و فروش بالایی در بازار داشته است و نیز محبوبیت خوبی پیدا کرده است کارخانه شکلات سازی برنوتی است. از این رو در سالیان اخری برنوتی جزو بهترین تولید کنندگان شکلات در تهران به شمار می رود.
کارخانه برنوتی در سال 87 افتتاح شده است. محصولات اولیه کارخانه شکلات کادویی و لوکس بسته بندی بوده که اکثرا به عنوان کادو و هدیه در میهمانی ها و دید و بازدیدها استفاده می شود و برنوتی جزو معروف های این دسته است. اما در کنار آن امروزه برنوتی محصولات متنوع زیادی شامل بیش از 40 تنوع کالایی تولید می کند که از جمله آنها موارد زیر است.

تولید کنندگان شکلات در تهرانه

تولید کنندگان شکلات در تهرانی

خریداران عمده و فعالان خرید و فروش و پخش شکلات در ایران و صادرات، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و برای خریدهای خود و همچنین ثبت و ارسال سفارشات با واحد فروش ما در تماس باشند. سفارشات عمده مشتریان فعال در سایر شهرستان های کشور نیز به طور مستقیم از درب کارخانه بارگیری و به مقصد انبار و فروشگاه شما در شهرستان محل فعالیت ارسال می شود. این کار از طریق باربری های طرف قرارداد با هزینه های حمل پایین انجام می شود . برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تولید کنندگان شکلات در تهران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای