Rate this post

افرادی که به دنبال خرید پودر لسیتین هستند معمولا لسیتین سویا را انتخاب می کنند چرا که این نوع لسیتین از کیفیت و قیمت عالی برخوردار است. منبع لسیتین در گیاهان و جانوران مختلفی یافت شده است از جمله در زرده تخم مرغ، تخمه آفتابگردان، سویا و … . مقرون به صرفه بودن استخراج سویا و قیمت ارزان آن نسبت به سایر لسیتین های تولیدی، منجر به همه گیری آن در صنایع غذایی و سایر صنایع فعال در کشورها شده است.

خرید پودر لسیتین

در ادامه، هر نوع اطلاعاتی که درباره لسیتین های خوراکی پودری باید بدانید را برای شما عزیزان بیان نموده ایم. با ما همراه باشید.

خرید پودر لسیتین با حداقل قیمت

خرید پودر لسیتین با حداقل قیمت

خرید پودر لسیتین با حداقل قیمت جهت افزایش ماندگاری و کیفیت تولیدات انجام می گیرد. فواید بیشمار و قیمت پایین این نوع لسیتین، موجب افزایش تقاضا جهت خرید عمده اش شده است. خواص بیشماری که این ماده نگهدارنده دارد سبب می شود افراد در استفاده افراط گونه آن، دچار وسوسه شوند که هرگز این کار را توصیه نمی کنیم چرا که مانند هر محصول دیگری باید به اندازه مصرف شود و نباید در مصرف آن افراط کرد.

لسیتین خوراکی به غیر از افزایش ماندگاری به صورت طبیعی و ارزش تغذیه ای که دارد از عملکردهای دیگری نیز برخوردار است. برای مثال، هنگامی که در تولیدات صنایع غذایی نظیر کیک پزی، تولید شیرینی و کلوچه، بیسکویت و … به کار می رود چربی این مواد خوراکی را در حد استاندارد تنظیم کرده و سبب یکنواختی آنها می شود.

موارد مصرف لسیتین خوراکی

موارد مصرف لسیتین خوراکی

کاربردها و موارد مصرف لسیتین خوراکی به شرح زیر است:

  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات دارویی
  • محصولات غذایی
  • محصولات دامی

قیمت پودر لسیتین سویا

مناسب بودن قیمت پودر لسیتین سویا منجر به گسترش این لسیتین گیاهی در بازارهای بسیاری شده است. در ایران نیز لسیتین های سویا محبوب و پرطرفدار هستند و کارخانجات، کارگاه ها و سایر مراکز فعال که به لسیتین نیاز دارند ترجیح می دهند به سراغ مدل سویا آن بروند تا ضمن ارتقا کیفیت محصولات شان، از پرداخت هزینه اضافی نیز صرفه جویی نمایند.

خرید لسیتین سویا در وزن بالا

خرید لسیتین سویا در وزن بالا

در این سایت، خرید لسیتین سویا در وزن بالا پذیرفته می شود. بهترین لسیتین های وارداتی برای تولید کنندگان و تامین کنندگان فعال در سراسر کشور بسته بندی شده است. بازرگانی سورن سال های زیادی است که به امر پخش عمده محصولات پایه ای مانند Lecithin ،Cocoa Powder ،Citric Acid و … مشغول است و این محصولات را در تناژ و کیفیت بالا عرضه می کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای