خرید لسیتین برای کارخانه های شکلات سازی | Chocolate Lecithin

خرید لسیتین شکلات سازی

لسیتین به عنوان یک مواد افزودنی غذایی شناخته شده است. لسیتین در مواد غذایی به عنوان یک امولسیون کننده، آنتی اکسیدان و حفاظت از رایحه و طعم استفاده می شود، اغلب عامل امولسیفایر بوده و کیفیت بسیاری از محصولات غذایی را فراهم می کند. خرید لسیتین شکلات سازی در بالاترین کیفیت برای مسیر ایجاد محصولات بسیاری می تواند با ارزش باشد در این میان کارخانه های شکلات سازی یکی از اصلی ترین انتخاب های مقابل روی خود این موارد را باید بدانند. لسیتین ها در گروه ای از محصولات اولیه برای آغاز یک تولید خوب قرار دارند که می تواند اهمیت بسیاری برای ما داشته باشند. برای این که بتوانید از ویژگی های مثبت و موثر این گونه محصولات استفاده کنید نیاز است به جایگاه خوبی دست یابید و پیشرفت مطلوبی در این بین داشته باشید. سرمایه گذاری های هدفمند و با برنامه می تواند برای خرید لسیتین  شکلات سازی از کشورهای دیگر کمک کننده باشد.

 

خواص لسیتین شکلات سازی

خرید لسیتین شکلات سازی

در تولید شکلات فرآیند پیچیده ای صورت می گیرد، اصلی ترین این فرآیند ایجاد تغییرات در شکر است. به صورتی که هر چه ذرات شکر به شکل بهتری کریستالی شوند ویسکوزیته بالا می رود و آن هم به سبب افزایش نیروهای اصطکاک داخلی بین کریستال ها می باشد. در برخی نقاط توده شکلات به ویژه هنگامی که نقطه ذوب فاز چربی بالاست شکلات جامد می شود که این شکل با اضافه کردن مقداری کره کاکائو مرتفع می شود. البته به سبب گرانی کره کاکائو از لسیتین به کار گرفته می شود که می تواند رفتار ویسکوزیته را اصلاح کند. هنگام اضافه کردن لسیتین بسیار مهم است، چرا که یک قسمت باید در ابتدای کار اضافه شود و مابقی در آخر. در تهیه شکلات این دستورالعمل مانع  از نفوذ لسیتین به داخل ذرات کاکائو می شود.

قیمت خرید لسیتین شکلات سازی

قیمت خرید لسیتین شکلات سازی

قیمت خرید لسیتین شکلات سازی به عواملی مختلفی از جمله برند و نوسانات بازار، ارز و  نوع آن بستگی دارد. جهت مشاهده و اطلاع از قیمت خرید لسیتین شکلات سازی می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید تا مشاوره لازم را برای خرید این محصول در اختیار شما قرار داده شود.

کاربردهای  لسیتین در شکلات سازی

کاربردهای  لسیتین در شکلات سازی

از کاربردهای لسیتین در شکلات سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده لسیتین در شکلات سازی موجب کاهش مصرف کره شکلات و روغن جانشین کره کاکائو می شود.

مانع از بلوم زدن شکلات می شود.

علاوه براین موجب کاهش ویسکوزیته کره کاکائو و شکر و پودر کاکائو می شود.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست