Rate this post

 

شکلات تخته‌ای در طعم‌ها و برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود. این شکلات‌ها مورداستفاده کارخانه‌های تولید کیک، شیرینی، بستنی و… می‌باشد. از این شکلات‌ها به‌عنوان مغز یا روکش شکلات‌ها و کیک‌ها استفاده می‌شود. شکلات‌های تخته‌ای به نام‌هایی دیگری همچون شکلات شمشی و شکلات موزاییکی شناخته می‌شود. یکی از انواع این محصول، شکلات تخته‌ای وانیلی 12 کیلویی است. میزان قیمت شکلات‌های کیلویی با توجه به طعم و وزن متفاوت است. در این مطلب قصد داریم شمارا با شکلات تخته‌ای وانیلی 12 کیلویی و میزان قیمت آن آشنا نماییم.

انواع شکلات تخته‌ای

شکلات تخته‌ای وانیلی

شکلات تخته‌ای در طعم‌های مختلفی مانند موزی، توت‌فرنگی، شیری و کاکائویی تولید و عرضه می‌شود. در یک تقسیم‌بندی کلی انواع شکلات تخته‌ای به سه نوع رنگی، سفید و سیاه تقسیم‌شده و طعم برخی از آن‌ها شیرین و برخی تلخ می‌باشند. شکلات تخته‌ای وانیلی 12 کیلویی نیز یکی از انواع شکلات‌های تخته‌ای سفید می‌باشد که از آن در تولید کیک و بستنی‌ها استفاده می‌شود.

شکلات تخته‌ای وانیلی کیلویی

شکلات تخته‌ای وانیلی کیلویی

شکلات تخته‌ای وانیلی یا شمشی در دو نوع کیلویی و فله‌ای به فروش می‌رسد. عمده‌فروشان و نمایندگی‌ها بیشتر این محصول را به شکل فله‌ای می‌فروشند اما در مواردی نیز شکلات در بسته‌بندی کیلویی عرضه می‌شود. شکلات تخته‌ای کیلویی دارای وزن­های مختلفی می‌باشد. منظور از شکلات تخته‌ای وانیلی 12 کیلویی این است که این شکلات در کارتن‌های 12 کیلویی عرضه می‌شود اما شمش­های آن یک یا سه کیلویی است.

قیمت شکلات تخته‌ای آنیه

قیمت شکلات تخته‌ای آنیه

یکی از برندهای معتبر ایرانی که چندین سال درزمینهٔ تولید و عرضه شکلات تخته‌ای فعالیت می‌کند شکلات تخته ای انیه می‌باشد. آنیه دارای شکلات‌های متنوعی ازجمله شکلات تخته‌ای وانیلی 12 کیلویی می‌باشد. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. قیمت شکلات تخته‌ای آنیه نیز بسیار مناسب بوده و دارای طعم‌های مختلفی می‌باشد. باید توجه داشت که برای تمامی شکلات‌های تخته‌ای آنیه نمی‌توان قیمت ثابتی در نظر گرفت چراکه میزان قیمت این شکلات‌ها با توجه به طعم و وزن متفاوت می‌باشد. اگر شکلات تخته‌ای را به‌صورت عمده از نمایندگی‌های و مراکز عمده‌فروشی خریداری نمایید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. برای ثبت سفارش‌های عمده خود می‌توانید با واحد فروش مجموعه تماس برقرار نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای