5/5 - (1 امتیاز)

شکلات تخته ای کیلویی، که به آن شکلات شمشی یا شکلات موزاییکی هم گفته می شود. در وزن های مختلف تا ۳ کیلویی و کارتن ۱۲ کیلویی ویژه تولیدی های انواع شکلات، بستنی، قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی تولید و در سراسر کشور به صورت مستقیم ارسال می شود. شکلات تخته ای کیلویی دارای انواع و طعم های متنوعی است که در ادامه بیشتر در خصوص آنها صحبت می کنیم.

شکلات تخته ای کیلویی

معرفی انواع شکلات تخته ای و طعم ها

انواع شکلات تخته ای دارای رنگ بندی، طعم و وزن های مختلفی می باشد که هر کدام از آنها دارای کاربردهای مختلفی در صنایع مختلفی هستند. با توجه به کاربرد مختلف شکلات تخته ای کیلویی در صنایع و محصولات مختلف مانند تزیین کیک و دسر و دونات، انواع شکلات تخته ای نیز تولید و در اختیار تولید کنندگان در سراسر کشور قرار گرفته است. از جمله انواع شکلات تخته ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکلات تخته ای سفید وانیلی

شکلات تخته ای سفید وانیلی که به آن شکلات کیبوردی سفید تخته ای هم می گویند در بسیاری از محصولات از جمله فرآورده های کنجدی، ارده، و …. تقاضای زیادی دارد و کاربرد فراوانی هم به خود اختصاص داده است. تولیدی های انواع فرآورده های کنجدی، حلوا شکری، کیک و کلوچه و شکلات، با این شکلات تخته ای وانیلی سر و کار زیادی دارند.

  • شکلات تخته ای دارک یا تلخ سیاه

شکلات تخته ای تلخ دارک یا سیاه به نسبت به شکلات تخته ای وانیلی کاربرد کمتری دارد و برای فرآورده های خاص تری مورد استفاده قرار می گیرد. از لحاظ قیمتی هم به دلیل اینکه در آن از پودر کاکائوی خالص زیادی استفاده می شود گران تر است.

انواع شکلات تخته ای کیلویی

  • شکلات تخته ای توت فرنگی

شکلات تخته ای توت فرنگی که در انواع سه کیلوگرمی مانند شکل زیر و ۲۲۰ گرمی خانواده تولید می شود. در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی بسته بندی می شود. در انواع کیک های میوه ای و فرآورده های شکلاتی میوه ای کاربرد زیادی دارد.

  • شکلات تخته ای بلوبری

  • شکلات تخته ای بلوبری که در انواع سه کیلوگرمی مانند شکل زیر و ۲۲۰ گرمی خانواده تولید می شود. در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی بسته بندی شده است. در انواع کیک های میوه ای و فرآورده های شکلاتی میوه ای کاربرد زیادی دارد.
  • شکلات تخته ای پرتقالی

  • شکلات تخته ای پرتقالی  که در انواع سه کیلوگرمی مانند شکل زیر و ۲۲۰ گرمی خانواده تولید می شود. در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی بسته بندی می شود. در انواع کیک های میوه ای و فرآورده های شکلاتی میوه ای کاربرد زیادی دارد.

شکلات تخته ای فله ای

خرید شکلات عمده ای تخته ای برای تولیدی

برای تولیدی های شکلات که از شکلات تلخ استفاده می کنند، دو موضوع مهم است.

  1. قیمت خرید عمده شکلات تخته ای: با توجه به اینکه مصرف تولید کنندگان عموما به صورت عمده می باشد، قیمت عمده شکلات تخته ای مناسب و مقرون به صرفه اهمیت بالایی دارد، چرا که باعث پایین آمدن هزینه محصول نهایی و افزایش فروش می شود.
  2. موجودی همیشگی شکلات تخته ای مورد نظر: چون در فرایند تولید، یک نمونه تست و سپس در کنترل کیفی مورد استفاده قرار می گیرد، وقتی تولید کننده ای از یک شکلات تخته ای استفاده می کند و راضی است، سفارش آسان و دائمی آن از انتظارات است.
  3. فروش شکلات تخته ای در انواع مختلف: فروش شکلات تخته ای از انواع مختلف مانند انواع میوه ای رنگی، کاکائویی، وانیلی و غیره که از طریق تولیدی فراهم می شود، بدون شک برای تولیدکننده های شکلات و شیرینی و قنادی ها می تواند جذابیت های بیشتری را به وجود آورد. بنابراین فروش عمده انواع شکلات تخته ای در وزن های مختلف از دیگر خدمات مجموعه ما به شما مشتریان عزیز می باشد.

شکلات تخته ای عمده

قیمت شکلات تخته ای کیلویی برای ثبت سفارشات عمده

برای کسب قیمت شکلات تخته ای کیلویی، واحد فروش و مشاوره به صورت آنلاین پاسخگوی تماس کاربران گرامی هستند. مشتریان و تولید کنندگان گرامی می توانند علاوه بر کسب لیست قیمت شکلات تخته ای کیلویی نسبت به ثبت سفارش و ارسال سفارش خود در شهرستان مربوطه اقدام نمایند. ما با تولید و ارائه بهترین قیمت شکلات تخته ای کیلویی  توانسته ایم در نوسانات بالای بازار و قیمت های بالای محصولات، مشتریان خود را در سراسر کشور راضی نگه داریم. برای اطلاعات بیشتر ور ریافت لیست قیمت شکلات تخته ای با واحد فروش تماس بگیرید.

تولید شکلات تخته ای

نحوه درست کردن شکلات تخته ای سفید در خانه

بسیاری از مصرف کنندگان شکلات تخته ای خانگی، از ما در خصوص طرز تهیه شکلات تخته ای سفید یا وانیلی در منزل سوال می پرسند.

در این خصوص پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده نمایید. برای طرز تهیه شکلات تخته ای در منزل، ابتدا مواد لازم مانند پودر وانیل، پودر کاکائو، روغن مخصوص قنادی را باید تهیه نمود.

سپس با کمک فیلم آموزشی نحوه درست کردن شکلات تخته ای سفید در خانه به صورت مقدماتی آموزش را یاد گرفت. بسیاری از مشاغل خانگی که در زمینه ساخت شکلات سفارشی فعالیت می نمایند، می توانند از طریق خرید شکلات تخته ای ارزان کاکائویی فله یا سایر انواع شکلات تخته ای های رنگی ۲۲۰ گرمی و غیره، کسب و کار خود را توسعه بدهند.

در حال حاضر  تقاضای شکلات سفارشی از سوی سازمان ها و شرکت های خصوصی در حال افزایش است. این موضوع زمینه خوبی برای توسعه کسب و کارهای خانگی و ساخت شکلات سفارشی فراهم آورده است.

نحوه ساخت شکلات تخته ای در خانه

بنابراین آموزش صحیح روش تولید شکلات تخته ای سفید، کاکائویی و غیره در خانه قطعا در این زمینه راهنما خواهد بود.