Rate this post

جهت فیلینگ کیک و شیرینی cream filling کرم های زیادی موجود است. فیلینگ ها معمولا برای پر کردن لایه های مابین انواع کیک ها و همچنین تزئین روی آنها به کار می روند.
یکی از خوش طعم ترین کرم فیلینگ های موجود که میتوانید برای فیلینگ استفاده کنید شکلات مغزی قنادی (کرمفیل)  است.
این محصول را هم می توانید در منزل تهیه کنید و هم به صورت آماده از شرکت های تولیدی معتبر مانند سورن تهیه کنید.

شکلات مغزی قنادی

شکلات مغزی قنادی cream filling

خامه مغزی شکلاتی (کرمفیل)  cream filling یک فیلینگ شکلاتی خامه ای برای پر کردن لایه های شیرینی و کیک است. با طعمی غنی از شکلات، دستور تهیه این خامه شیرینی نیز سریع و آسان است. از ویژگی های شکلات مغزی قنادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قوی و شکلاتی
  • صاف و کرمی
  • روند تولید سریع و آسان

این کرم شکلاتی قنادی یک کاستارد شکلاتی کاملا صاف و غنی است. آنقدر خامه ای و خوشمزه است که برای همه چیز از دسر وکاپ کیک تا کیک و تارت یک فیلینگ فوق العاده است.

در بازار شکلات مغزی های همه کاره در حجم سطلی وجود دارد که طعم عالی دارد. این طعم خاص به دلیل استفاده از فندق اصیل ایرانی است.

کیفیت و عملکرد عالی این محصول به خوبی با برنامه های محبوب شما مطابقت دارد. کرم فندق  را می توان به ویژه در محصولات تازه و منجمد استفاده کرد و در محصولات خشک با ماندگاری بالا به خوبی استفاده می شود. این محصول را می توان قبل و بعد از پخت استفاده کرد.

شکلات مغزی قنادی

کاربرد شکلات مغزی قنادی 

می توان از این محصول (کرمفیل) به عنوان مغزی در کیک ، شیرینی و مانند آن قبل و بعد از پخت استفاده کرد. این کرم قابلیت برش پذیری بسیار بالایی دارد. عطر و طعم مطبوع و همچنین مقاومت در برابر تغییر رنگ، تغییر شکل و تغییر طعم در هنگام پخت، از مهمترین ویژگی های کرم های مغزی شکلاتی است که این محصول را از باقی تولیدات مشابه متمایز می کند.

این محصول طعمی طبیعی دارد. کرم فیلینگ  را می توان مستقیما به عنوان فیلینگ یا روکش در انواع کیک، شیرینی و نان و همچنین برای طعم دادن به خامه استفاده کرد.
این محصول در برابر حرارت مقاوم بوده . پس از استفاده بر روی کیک و شیرینی می توان آن را بدون از دست دادن فرم داخل فر قرار داد.

به طور فهرست وار شکلات مغزی قنادی را می توان در بسیاری از دسرهای فوق العاده استفاده کرد:

  • به تنهایی به عنوان پودینگ شکلاتی است
  • در تارت بدون پخت
  • داخل شیرینی و کیک و دونات به عنوان مغزی و فیلینگ
  • در تزیین انواع دسر و کیک و شیرینی

شکلات مغزی قنادی

کارخانه تولید شکلات مغزی (کرمفیل قناد)

قنادان و شیرینی پزان و کارگاههای شیرینی و شکلات و کیک و بیکسوییت در سراسر کشور برای محصولات خود نیاز به مواد اولیه مورد نیاز صنعت خود دارند. علاوه بر شکلات تخته ای و کرم کاکائو، یکی از مصارف اصلی کسبه محترم این صنف، شکلات مغزی یا همان کرم فیلینگ یا کرمفیل cream filling می باشد. کارخانه تولیدی شکلات مغزی کام کایا با تولید انواع کرم فیلینگ وانیلی، کاکائویی، فروت فیلینگ و شکلات مغزی فندقی با کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه محصولات خود را درسراسر کشور  به کارگاه ها و قنادی های شیرینی شکلات عرضه می نماید. تولید انواع شکلات شیرینی پزی جزو خدمات چندین ساله کارخانه تولید شکلات ما می باشد.

مواد لازم جهت تهیه شکلات مغزی کاکائویی در منزل

یادگیری درست کردن خامه شیرینی پزی یک مهارت عالی برای علاقه مندان به پخت کیک و شیرینی است. تهیه آن سریع و آسان است، اما فوق العاده خوشمزه است و حتی به تنهایی به عنوان یک پودینگ شکلاتی، شگفت انگیز است.

مواد مورد نیاز تهیه کرم فیلینگ شکلاتی:
شیر: از شیر کامل استفاده کنید. از نظر فنی، سایر شیرهای بدون لبنیات نیز موثر خواهند بود، اما طعم و ضخامت آن ممکن است کمی متفاوت باشد.
کاکائو: معمولا از پودر کاکائو هلندی به دلیل طعم متعادل و رنگ تیره آن استفاده می کنند، اما پودر کاکائو شیرین نشده نیز به خوبی کار می کند.
شکلات: یک شکلات تلخ با کیفیت خوب (70 درصد مواد جامد کاکائو) در اینجا ضروری است. ضخامت بیشتری اضافه می کند (این کرم شکلاتی را ضخیم تر از کرم وانیلی من می کند) و طعم شکلاتی را تقویت می کند.

شکر: از شکر گرانول سفید ساده استفاده کنید.
تخم مرغ: از تخم مرغ بزرگ استفاده کنید. برای این دستور فقط به زرده تخم مرغ نیاز دارید.
آرد ذرت: آرد ذرت که در بعضی جاها به نشاسته ذرت معروف است، یک عامل غلیظ کننده است.
وانیل: لطفا از عصاره وانیل خالص استفاده کنید نه از اسانس وانیل که طعمی مصنوعی است. در صورت تمایل می توانید از دانه وانیل نیز استفاده کنید.
در به این دستور نمک اضافه نمی کنیم چون فکر می کنیم نیازی به آن ندارد، اما اگر دوست دارید کمی نمک اضافه کنید.

شکلات مغزی قنادی

نحوه درست کردن فیلینگ شکلاتی (شکلات مغزی)

  1. شیر شکلات را گرم کنید: با تهیه شیر شکلات کار را شروع می کنید. شیر، کاکائو، شکر و وانیل (عکس 1)
  2. مواد حرارت داده می شود تا خوب ترکیب شوند و بخارپز شوند (عکس 2)
  3. تخم مرغ: تخم مرغ، آرد ذرت و کمی شیر را با همزن بزنید تا خوب مخلوط شوند.
  4. تخم مرغ ها را گرم کنید: در حین هم زدن، شکلات شیر ​​داغ را به آرامی داخل مخلوط تخم مرغ بریزید (عکس 3)
  5. پس از اتمام، همه چیز را دوباره به قابلمه اضافه کنید.
  6. غلیظ کردن: کاسترد را روی حرارت ملایم بپزید و مدام هم بزنید تا خوب و غلیظ شود، سپس بگذارید یک دقیقه حباب بزند (عکس 4)
  7. شکلات را اضافه کنید: از روی حرارت بردارید و شکلات را اضافه کنید (عکس 5) و هم بزنید تا آب شود و خوب پخش شود.
  8. خنک شدن: شکلات مغزی را از طریق صافی در یک کاسه تمیز بریزید (عکس 6) و روی آن را با پلاستیک فشرده روی سطح بپوشانید تا از تشکیل پوست جلوگیری شود و سرد شود.

نکات و ترفندها:
تخم مرغ در دمای اتاق: در حالی که کاملا ضروری نیست، اما تخم مرغ با دمای اتاق به کاهش خطر هم زدن هنگام اضافه کردن شیر داغ کمک می کند.
دمپر کردن تخم مرغ: دمپر کردن به معنای گرم کردن تدریجی تخم مرغ ها با مخلوط شیر داغ است و اجازه می دهد دمای آنها به آرامی افزایش یابد. این کار از به هم خوردن آنها جلوگیری می کند و کرم شما را صاف و بدون توده های تخم مرغی نگه می دارد.

توجه: فیلینگ شکلاتی قنادی باید تا 3 روز در یخچال با پوشش پلاستیکی روی سطح نگهداری شود.

شکلات مغزی قنادی

 شکلات مغزی طعم دار

طعم دادن به این خامه شیرینی با استفاده از عصاره های طعم دار ساده است. آب پرتقال، نعناع، ​​نارگیل، قهوه یا رم را برای یک ترکیب طعم کلاسیک امتحان کنید. کمی تست کنید و بعد از اضافه کردن شکلات با هم مخلوط کنید.

برای فراستینگ شکلات سفید، به سادگی کاکائو را حذف کنید و در آخر به جای شکلات تلخ، شکلات سفید اضافه کنید. این نسخه کاملاً ضخیم نخواهد بود.

شکلات مغزی قنادی

سوالات مرتبط با شکلات مغزی قنادی

  1. آیا می توان شکلات مغزی قنادی را فریز کرد؟
    بهتر است این خامه قنادی را فریز نکنید زیرا بافت آن با آب شدن تغییر می کند.
  2. آیا می توان شفیلینگ شکلاتی قنادی را حرارت داد؟
    بله، می توانید خامه قنادی را حرارت بدهید. مثلا شیرینی دوست داشتنی تارتی است که با خامه قنادی پر شده و پخته شده است.

شکلات مغزی قنادی

قیمت و خرید شکلات مغزی قنادی

مجموعه تولیدی سورن این افتخار را دارد که انواع کرمفیل و مغزی های قنادی را در بسته بندی مناسب و حجم بالا به تهران و سایر شهرستان های کشور ارسال می کند.

شکلات مغزی های تولید شده در تولیدی سورن با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و قیمت مناسب به خریداران خود عرضه می کند.

در این مجموعه علاوه بر انواع کرم فیلینگ قنادی، محصولاتی مشابه مانند کرم شکلات سطلی، انواع شکلات تخته ای، شکلات چیپسی و سکه ای نیز تولید و به فروش می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت استعلام از قیمت و اطلاع از باقی محصولات مجموعه با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

شکلات مغزی قنادی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید