Rate this post

پودر کاکائو یکی از محصولات مقوی و پرفروش در بازار ایران می‌باشد. پودر کاکائو از دانه‌های میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. درخت کاکائو یکی از درختانی است که در تمام فصول سبز می‌باشد و تا ارتفاع 10 متر نیز در زیر سایه درختان دیگر رشد می‌کند. در ایران نیز درخت کاکائو در مقیاس‌های کوچک کشت می‌شود؛ اما این درختان پاسخگوی نیاز مصرفی کشور نیستند. به همین دلیل بیشتر پودرهای کاکائو مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. یکی از انواع مرغوب پودرهای کاکائو در بازار پودرهای مالزیایی است که از محبوبیت بالایی در میان ایرانیان برخوردار می‌باشد. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های این نوع پودر و مراکز فروش پودر کاکائو مالزی فوریچ Favorich آشنا خواهید شد.

 فروش پودر کاکائو مالزی

فواید استفاده از پودر کاکائو

پودرهای کاکائو حاوی مقادیر زیادی املاح معدنی مانند آهن، روی، مس، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و … است. این پودر همچنین شامل ویتامین‌های A، B1، B2، B3،C می‌باشد. ازاین‌رو استفاده از آن برای سلامتی بدن بسیار مفید است. به‌طورکلی فواید استفاده از پودر کاکائو عبارت‌اند از:

  • کاهش سکته قلبی و مغزی
  • کاهش فشارخون و تنظیم‌کننده قند و کلسترول خون
  • حفظ سلامت دندان و دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها
  • کمک به بهبود دیابت
  • مؤثر در درمان چاقی
  • کمک به بهبود برخی از بیماری‌های عصبی و جلوگیری از آلزایمر و بهبود افسردگی
  • فواید استفاده از پودر کاکائو

قیمت پودر کاکائو مالزی فوریچ Favorich

قیمت پودر کاکائو مالزی ارزان‌تر از سایر برندهای اروپایی موجود در بازار و کمی بیشتر از پودرهای کاکائو ایرانی می‌باشد. مهم‌ترین مشخصه پودر کاکائو مالزی همین قیمت مناسب می‌باشد که باعث محبوبیت و افزایش فروش آن در بازار شده است. بااین‌حال میزان قیمت تمامی پودرهای اسپانیایی یکسان نیست و قیمت آن با توجه به مارک و برند و وزن پودر متفاوت است. اگر این پودرها را به‌صورت مستقیم از مراکز واردکننده و فروش پودر کاکائو مالزی Favorich فوریچ خریداری نمایید واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما می‌توانید باکیفیت‌ترین پودرها را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت پودر کاکائو مالزی فوریچ

فروش پودر کاکائو مالزی مرغوب ارزان‌قیمت

یکی از مراکزی که درزمینهٔ فروش پودر کاکائو مالزی مرغوب ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند، بازرگانی سورن می‌باشد. سورن واردکننده و توزیع‌کننده انواع پودرهای کاکائو با بهترین کیفیت می‌باشد. تمامی محصولات این بازرگانی دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از قیمت مناسبی برخوردارند. سورن پودرهای کاکائو اسپانیایی خود را به‌صورت عمده در اختیار تولیدی‌ها و عمده‌فروشی‌ها قرار می‌دهد. این مجموعه برای دسترسی راحت‌تر مشتریان امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. برای خرید پودر کاکائو تنها کافی است با واحد فروش مجموعه سورن در تماس باشید.

فروش پودر کاکائو مالزی مرغوب ارزان‌قیمت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای