Rate this post

قیمت تافی مغزدار با توجه به نوع برند، ترکیبات به کار رفته در تافی و مغز آن، بسته بندی و وزن پکیج تعیین می گردد. در واقع، در همه کارخانه های تافی از یک ترکیب برای ساخت تافی استفاده نمی شود و برای مغز آن نیز از مواد خوراکی مختلفی نظیر کرم کاکائو، فندق، کارامل و … استفاده می کنند که قیمت هر یک از آنها متفاوت بوده و هر یک از یک قیمت به خصوصی برخوردار هستند.

قیمت تافی مغزدار

در این مبحث، قصد بررسی قیمت انواع تافی مغزدار را داریم و اینکه به فروش عمده آن نیز اشاره نموده ایم. با ما همراه باشید.

قیمت تافی مغزدار در انواع مختلف

قیمت تافی مغزدار در انواع مختلف

قیمت تافی مغزدار در انواع مختلف اگر تولید ایران باشد و مراکز داخلی کشور آنها را تولید کرده باشد از قیمت خوبی برخوردار خواهند بود. تافی مغزدار از پرفروش ترین و محبوب ترین شکلات های موجود در بازار می باشد که مصرف کنندگان اش را طیف وسیعی از مردم تشکیل می دهند. بنابراین نوع مغزدار تافی همیشه مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته است و از شکلات های پرفروش ما به حساب می آید.

ارزان ترین تافی مغزدار For Export

ارزان ترین تافی مغزدار

ارزان ترین تافی مغزدار صادراتی for export را از ما بخواهید. مرکز ما، عرضه کننده عمده انواع تافی های مغزدار با برندهای برتر ایرانی است. کارخانه های کشورمان از بهترین های خاورمیانه هستند و ضمن پخش و توزیع تافی مغزدار به سایر مراکز ایران، آنها را به کشورهای اطراف نیز صادر می کنند.

از مهم ترین دلیل استقبال کشورهای دیگر به خرید تافی های مغزدار ایرانی، قیمت مناسب آنها می باشد که مورد توجه بازرگانان و مراکز مختلف قرار گرفته است و در نهایت این کشورها از بین سایر تولید کنندگان تافی، برندهای ایرانی را ترجیح داده اند.

امتیاز مثبت دیگر تافی های مغز داری که در ایران تولید می شوند مربوط به کیفیت و طعم عالی آنها می باشد. مرغوبیت تافی های تولید ایران در حد استانداردهای جهانی بوده و در سطح بسیار بالایی و با تجهیزات و پرسنل حرفه ای تولید می شوند.

فروش عمده انواع تافی مغزدار صادراتی

فروش عمده انواع تافی مغزدار

در بازرگانی سورن، پخش و فروش عمده انواع تافی مغزدار صادراتی در جریان است. تافی های مغزدار در طعم ها و برندهای گوناگون آماده عرضه عمده شده اند و به تمام مناطق ایران ارسال می گردند. جهت استعلام قیمت و مشاهده کاتالوگ تافی های مغزدار می توانید با روش های ارتباطی مختلفی که در ادامه درج شده است و با کادر مشاوره و فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای