Rate this post

پودر کاکائو یکی از محصولات پرفروش بازار ایران است. از این محصول در تولید شیرینی، شکلات‌، کیک‌، بستنی‌، دسر و… استفاده می‌شود. متأسفانه در کشور ایران درخت کاکائو چندانی وجود ندارد و بیشتر این محصول را از کشورهای مالزی، برزیل، اسپانیا و ترکیه وارد می‌کنند. هر کشور برندهای مختلفی از پودر کاکائو را دارا می‌باشد که کیفیت و قیمت این برندها باهم متفاوت است. یکی از برندهای مرغوب ترکیه‌ای پودر کاکائو آلتین مارکا S9 و S8 می‌باشد. در این مطلب قصد داریم شمارا با مراکز فروش پودر کاکائو آلتین مارکا آشنا نماییم؛ بنابراین اگر قصد خرید این محصول رادارید این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.

کاکائو ترکیه‌ای

فروش پودر کاکائو آلتین مارکا

کاکائو ترکیه‌ای جزء محصولات باکیفیت می‌باشد و از قیمت مناسبی برخوردار است. آلتین مارکا نیز یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای است. فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی درزمینهٔ فروش پودر کاکائو آلتین مارکا فعالیت می‌کنند. بیشتر تولیدکنندگان شکلات و شیرینی از کاکائوهای ترکیه‌ای استفاده می‌کنند چراکه قیمت این محصول مناسب است و میزان کیفیت آن بالا می‌باشد.

قیمت فروش پودر کاکائو آلتین مارکا s9

قیمت فروش پودر کاکائو آلتین مارکا s9

مراکزی که درزمینهٔ فروش پودر کاکائو آلتین مارکا فعالیت می‌کنند بیشتر دو گرید از این محصول را یعنی گرید s8 و گرید s9 را عرضه می‌کنند. قیمت پودر کاکائو s9 ارزان‌تر از پودرهای اسپانیایی یا هلندی است بااین‌حال از کیفیت بالایی برخوردار است؛ البته این محصول گران‌تر از برخی برندها نیز می‌باشد. میزان قیمت این محصول با توجه به وزن و نوع بسته‌بندی متفاوت است. برای اطلاع از میزان قیمت پودر کاکائو s9 می‌توانید با واحد فروش بازرگانی سورن تماس برقرار نمایید.

خرید پودر کاکائو اصل از بازرگانی سورن

خرید پودر کاکائو اصل

امروزه تعداد واردکننده‌های پودر کاکائو در کشور افزایش زیادی یافته است؛ ازاین‌رو ممکن است افراد برای خرید پودر کاکائو اصل دچار سردرگمی شوند. یکی از بازرگانی‌هایی که در زمینه واردات و فروش پودر کاکائو آلتین مارکا فعالیت می‌کند، بازرگانی سورن است. سورن دارای برندهای متنوعی از پور کاکائو می‌باشد و محصولات خود را باقیمت مناسب عرضه می‌کند. برای خریدهای عمده خود می‌توانید به کانال تلگرامی و یا سایت سورن مراجعه کرده و سفارش‌های خود را ثبت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای