تامین کنندگان عمده پودر کاکائو ویژه تولید شکلات- Soren Cacao

خرید پودر کاکائو ، پودر کاکائو صنایع غذایی ، بازرگانی پودر کاکائو ، پودر کاکائو تلخ ، تامین پودر کاکائو

 

پودر کاکائو یکی از محصولات پرفروش بازار ایران می‌باشد. این پودر از کشورهای مختلفی مانند هلند، برزیل، مکزیک و… وارد می‌شود. کاربردهای پودر کاکائو فراوان است و از آن در صنایع غذایی مختلفی استفاده می‌شود. برخی از موارد مصرف پودر کاکائو در تولید شیرینی‌ها، شکلات‌ها، پاستا و ماکارونی‌های کاکائویی، شیرکاکائوها، نوشیدنی‌ها، پودینگ­ها و … می‌باشد. این پودر دارای برندهای مختلفی است که میزان کیفیت و قیمت آن‌ها باهم تفاوت است. با توجه به نوع صنایع غذایی باید پودر کاکائو مناسب را انتخاب کرد. در این مطلب قصد داریم شمارا با پودر کاکائو صنایع غذایی و خواص دارویی آن آشنا نماییم.

مواد مورد استفاده در انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو صنایع غذایی

 پودر کاکائو از درخت‌های کاکائو برداشت می‌شود و در ابتدا به‌صورت دانه می‌باشد. این دانه‌ها حاوی مواد مختلفی هستند. به‌طورکلی پودر کاکائو صنایع غذایی شامل کره کاکائو، نشاسته، پروتئین، کافئین، روغن‌های آروماتیک و مقداری ویتامین و مواد معدنی می‌باشد. باید توجه داشت که میزان درصد مواد کاکائو با توجه به برند متفاوت است و شما باید برحسب موارد مصرف درصدهای مواد را انتخاب نمایید.

خواص دارویی و فواید پودر کاکائو

فواید پودر کاکائو

اغلب افراد تصور می‌کنند که پودر کاکائو جزء محصولات مضر می‌باشد؛ اما درواقع خواص دارویی و فواید پودر کاکائو بی‌شمار است. پودر کاکائو صنایع غذایی از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند و درنتیجه مصرف آن در جلوگیری از سکته قلبی بسیار مؤثر است. این پودر حاوی ویتامین­های مختلفی همچون A،B و C می‌باشد و مقداری منیزیم، آهن، کلسیم و پتاسیم نیز در آن وجود دارد که تا حدود زیادی این ماده ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن انسان را تأمین می‌کند. از دیگر خواص مصرف پودر کاکائو مقابله با دیابت و مشکلات کبدی می‌باشد.

خرید پودر کاکائو تلخ

پودر کاکائو تلخ

پودر کاکائو صنایع غذایی بیشتر از نوع تلخ می‌باشد. مراکز مختلفی این نوع پودر را به فروش می‌رسانند. یکی از مراکز عمده واردات و عرضه پودر کاکائو بازرگانی سورن می‌باشد. برای خرید پودر کاکائو تلخ تنها کافی است به آدرس اینترنتی سایت سورن مراجعه کرده و خریدهای خود را به‌صورت عمده انجام دهید. سورن انواع پودرهای کاکائو عمده را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به تولیدی‌ها و قنادی‌ها عرضه می‌کند.

تامین کنندگان عمده پودر کاکائو

تامین کنندگان عمده پودر کاکائو ویژه تولید شکلات

یکی از مواد اولیه و اصلی برای تولید شکلات ، پودر کاکائو است. پودر کاکائو در کارخانه های شکلات جزو موا اولیه مورد نیاز دائمی و ضروری محسوب می شود. بنابراین ارتباط دائمی با تامین کنندگان متعهد و سابقه دار در زمینه تامین ، می تواند خیال تولید کننده را از این بابت کمی راحت تر نماید. در میان انواع پودر کاکائو خارجی که در بازار ایران وارد می شوند انواع زیر جزو محبوب ها هستند:

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست