5/5 - (1 امتیاز)

خرید با قیمت عمده شکلات تخته ای برای قنادی های تولیدکننده انواع شکلات و شیرینی با مناسب ترین قیمت از طریق این سایت تولیدی کارخانه امکان پذیر است. شکلات های تخته ای مخصوص ساخت شکلات و شیرینی هستند و مصرف عمده آن ها در کارگاه ها و قنادی های شکلات و شیرینی است.

قیمت عمده شکلات تخته ای

لذا خریداران و قنادی های برای خرید شکلات تخته ای قاعدتا به دنیال شرایط مناسبی برای خود هستند که از این طریق بتوانند قیمت های محصولات نهایی خود را رقابتی و مناسب در نظر بگیرند. به همین دلیل یکی از عوامل مهم و مورد انتظار برای مشتریان ما، قیمت عمده شکلات تخته ای ارزان و مقرون به صرفه است.

ما با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت در بازار برای انواع شکلات تخته ای، سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود در سراسر کشور و به وجود آوردن حاشیه سود خوب و هزینه های پایین تمام شده هستیم و از این طریق، همکاری های خوبی در سراسر کشور ایجاد نموده ایم. برای کسب اطلاع از قیمت عمده شکلات تخته ای می توانید با واحد فروش و مشاوره ما در تماس باشید.

  قیمت عمده شکلات تخته ای

 قیمت عمده (۱۲مدل) شکلات تخته ای (شمشی)

قیمت عمده شکلات تخته ای

بیشترین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت عمده شکلات تخته ای مربوط به مدل و طعم آن است. این شکلات به ۲ صورت معمولی و سی بی اس تولید می شود که شکلات تخته ای CBS از مقاومت ذوبی بالایی برخوردار است؛ اما مدل معمولی آن، مقاومت چندانی در برابر حرارت ندارد. بنابراین مدل شکلات تخته ای بر قیمت تمام شده آن تاثیر قابل توجهی می گذارد.

طعم شکلات تخته ای نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت آن است. این شکلات در چندین طعم متنوع تولید می شود که قیمت هر یک از آن ها متفاوت از دیگری است. در قسمت بعدی به انواع شکلات تخته ای اشاره کرده ایم که در یک مقایسه کلیريال می توان گفت که شکلات تخته ای که طعم و مزه تلخی دارد از مدل های دیگر آن که شیرین تر هستند، قیمت بیشتری دارد.

در واقع، برای تولید شکلات تخته ای تلخ از مواد پایه ای گران قیمتی استفاده می شود به همین خاطر قیمت آن نسبت به دیگر طعم های موجود بیشتر است که البته از این نوع شکلات تخته ای کمتر در صنایع غذایی استفاده می شود؛ چراکه بیشترین استفاده از شکلات تخته ای مربوط به مراکزی مانند قنادی ها است که این مراکز نیز تولیدکننده محصولات شیرین طعم هستند.

به این ترتیب، ۲ عامل مدل شکلات تخته ای و طعم آن بر قیمت عمده (۱۲مدل) شکلات تخته ای (شمشی) بازار تاثیر بسزایی می گذارند؛ اما در یک دید واقع بینانه، می توان گفت که خرید شکلات تخته ای عمده یک خرید مطمئن و حساب شده برای کادر تولید و تامین کشور می باشد. همچنین همانطور که در بالا نیز اشاره شد، جدیدترین قیمت شکلات تخته ای عمده توسط واحد مشاوره و فروش ما به اطلاع مشتریان محترم می رسد.

انواع شکلات تخته ای فله (۱۲ مدل )

انواع شکلات تخته ای فله (۱۲ مدل )

شکلات تخته ای رنگی فله (۱۲ مدل مختلف) با توجه به کاربری خود دارای طعم و مزه و همچنین وزن های متنوعی هستند که هر کدام نسبت به مورد مصرف استفاده خاص خود را دارند. شکلات های تخته ای از لحاظ طعم شامل انواع زیر هستند:

  • شکلات تخته ای فله پرتقال

  • شکلات تخته ای فله توت فرنگی

  • شکلات تخته ای فله کاپوچینو

  • شکلات تخته ای فله نعناع

  • شکلات تخته ای فله لیمو

  • شکلات تخته ای فله آلبالو

  • شکلات تخته ای فله سفید

  • شکلات تخته ای فله تلخ

همچنین شکلات تخته ای فله در وزن های مختلف از ۲۲۰ گرم الی ۳ کیلوگرم تولید و در کارتن های مخصوص عرضه می شود. محصولات مشابه کام کایا شامل شکلات تخته ای سفید (وانیلی)، شکلات تخته ای کاکائویی می باشد که می توانید به صورت عمده سفارش دهید.

فروش شکلات تخته ای فله ای مخصوص قنادی ها

فروش شکلات تخته ای فله ای مخصوص قنادی ها

فروش شکلات تخته ای فله ای مخصوص قنادی ها و سایر مراکز مشابه همچون کافی شاپ ها که عرضه کننده دسرهای مختلف هستند، انجام می شود. این مراکز جهت طعم دهی و تزیین تولیداتشان به محصولاتی مانند شکلات تخته ای، شکلات چیپسی، شکلات سنگی و … نیاز دارند. بنابراین به سراغ خرید فله ای شکلات مدنظر خود رفته و آن ها را در وزن دلخواه خود سفارش می دهند.

شکلات تخته ای فله ای در وزن های مختلفی به فروش می رسد از ۱ کیلویی گرفته تا ۳ کیلویی و در داخل کارتن های ۱۲ کیلویی بسته بندی می شوند. برای نمونه، شکلات تخته ای ۳ کیلویی در تعداد ۴ قالب درون کارتن قرار داده می شود. این مدل شکلات مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان حرفه ای است و فروش آن بالا است؛ به همین خاطر سفارش آن را به تولیدکنندگان مبتدی صنایع غذایی نیز پیشنهاد می کنیم.

به طور کلی، تزیین دسرهای مختلف مانند کیک و شیرینی اهمیت ویژه ای دارد به همین خاطر محصولات خوراکی تزییناتی آن ها نیز فروش بالایی دارند. تولیدکنندگان با بهره گرفتن از مواد خوراکی متنوع اقدام به تولید محصولات خوش طعم و جذابی می کنند که این تولید حرفه ای باعث رونق در کسب و کار آن ها می شود. در رابطه با شکلات شمشی یا تخته ای نیز ما مدل مرغوب و باکیفیت آن را در اختیار واحدهای تولیدی کشور قرار می دهیم تا این مراکز بتوانند با تولید محصولات باکیفیت، ضمن تامین بازار داخل در امر صادرات نیز به موفقیت های قابل توجهی دست یابند.

خرید با قیمت عمده شکلات تخته ای فله از کجا بخریم؟

قیمت عمده شکلات تخته ای

برای دستیابی به پاسخ این سوال که شکلات تخته ای فله از کجا بخریم با ما همراه باشید. اینکه شکلات تخته ای را از کجا تهیه کنیم، بستگی به حجم خرید و نیاز شما دارد. برای خرید جزیی شکلات تخته ای می توان از فروشگاه های لوازم قنادی و یا بازار اقدام به خرید آن نمود  و سبد خرید خود را تهیه نمود؛ ولی مشتریانی که قصد خرید عمده شکلات تخته ای فله را دارند می توانند قیمت شکلات تخته ای را با درصد تخفیف و شرایط بهتری از طریق تماس با واحد فروش و یا ثبت سفارش در همین سایت کسب نمایند.

ارسال انواع شکلات تخته ای به تولیدی های سراسر ایران

قیمت عمده شکلات تخته ای

ارسال انواع شکلات تخته ای به تولیدی های سراسر ایران در راستای تامین اساسی نیاز بازار کشور و دسترسی راحت تر کلیه تولیدکنندگان کشورمان به مواد اولیه صورت می گیرد. این تولیدی ها با سفارش محصول خود در همین سایت می توانند از قیمت عمده شکلات تخته ای بهره مند شده و این محصول را با قیمت عالی خریداری کنند.

بنابراین شما در هر منطقه ای که فعالیت می کنید می توانید بدون نگران بودن از رفت و آمد خود  و صرف زمان و انرژی زیاد برای خرید به شکلات تخته ای کارخانه دسترسی پیدا کنید و تنها چند دقیقه زمان برای ثبت سفارش آن اختصاص دهید. از زمان خرید اینترنتی مواد اولیه در کشور زمان نسبتا زیادی می گذرد که این تمایل به خرید آنلاین محصولاتی شکلات تخته ای عمده روزبه روز بیشتر می شود به همین خاطر لاین فروش آنلاین آن شروع به فعالیت کرده است.

به این ترتیب، با خرید آنلاین شکلات تخته ای دیگر نیازی به پرداخت هزینه های جانبی از قبیل هزینه های رفت و آمد نیست و شما می توانید بدون صرف زمان زیاد برای خرید محصول خود در سریع ترین زمان ممکن، کار خرید آن را انجام دهید. بنابراین خرید شکلات تخته ای به صورت اینترنتی یکی از راحت ترین و رضایت بخش ترین راه هایی است که تولیدکنندگان از آن استفاده می کنند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای