Rate this post

یکی از مواد اولیه اصلی، مهم و پرکاربرد در صنایع شیرینی و شکلات، کیک و کلوچه ، شیرینی پزی  قنادی های کرم فیلینگ می باشد. کرم های فیلینگ با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در بسیاری از کشورهای دنیا تولید و در مصرف صنایع غذایی که بالا به آن اشاره شد قرار می گیرند. تولید انواع کرم فیلینگ که در ادامه به آنها اشاره میکنیم با مواد اولیه باکیفیت وارداتی مانند پودر کاکائو، روغن سی بی اس، لسیتین و … در کارخانه ما انجام و در اختیار سراسر کارخانه ها و تجار و مراکز پخش حوزه شیرین و شکلات و کیک و بیسکوییت و بستنی سازی و نیز قنادان و کارگاه های شیرینی پزی قرار می گیرد تا از این مسیر بتوانند محصولات باکیفیت خود را ارائه نمایند.

انواع کرم فیلینگ تولیدی مغزی کدام هستند؟

کرم فیلینگ ها یا کرم مغزی شکلات در مغز انواع کیک و کلوچه، بستنی و …. قرار میگیرند و باعث طعم دلچسب و متفاوت آنها می شوند. انواع کرم فیلینگ شامل زیر می باشد:

کارخانه فروش کرمفیل در تهران (کرم فیلینگ)

 

انواع فعالان کسب و کار در حوزه شیرینی و شکلات می توانند برای محصولات خود که نیاز به مواد اولیه و کرم فیلینگ وانیلی، شیری، کاکائویی، شکلاتی، پرتقالی، توت فرنگی و … دارند از طریق تماس با واحد فروش کارخانه کرمفیل کام کایا در تهران نسبت به کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با ما در ارتباط باشند.

مشاوره، تست و خرید عمده انواع کرم فیلینگ، شکلات تخته ای ، کرم کاکائو ویژه قنادی، شکلات چیپسی مقاوم به حرارت ، اسمارتیز ریز و درشت و سایر انواع محصولات تولیدی از خدمات کارخانه ما می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

روش درست کردن کرمفیل در منزل

پودر کاکائو
شیر
نشاسته
آرد
شکر
تخم مرغ
وانیل
کره

در ایتدا ترکیب نشاسته و آرد را با هم دیگر ترکیب نمایید و آنقدر هم بزنید تا کاملا در هم مخلوط و یکدست شوند و در آن سفتی دیده نشود. برای این کار و مطمئن شدن میتوانید از فیلتر صافی هم استفاده کنید . سپس آن را حرارتی بسیار ملایم دهید. در ادامه ترکیب شکر، تخم مرغ و پودر کاکائو را با هم مخلوط نمایید و آن را نیز به صورت یکسان هم بزنید و در ادامه ترکیب وانیل و شیر هم به آن اضافه نمایید. با هم زدن و حرارت دادن ملایم به یک کرم فیلینگ شکلاتی غلیظ خواهید رسید. با این ترکیبات شما روش درست کردن کرم فیل شکلاتی در منزل را یاد گرفته اید. امیدواریم از آن لذت ببرید.

بهترین کرم فیلینگ وانیلی و شکلاتی برای خرید عمده از کارخانه

تقریبا ماشین آلاتی که کرم فیلینگ را در کارخانه ها تهیه می کنند اگر از نوع مرغوب و اروپایی تجهیز شده باشند، میتوانند کرم فیلینگ خوبی را تولید نمایند. اما در این میان موضوعی که اهمیت بالایی دارد، استفاده از مواد اولیه مرغوب برای کرمفیل است که طعم و کیفیت آن را متفاوت میکند. با توجه به قیمت بالای مواد اولیه خوب مانند پودر کاکائو، وانیل، روغن جانشین کره کاکائو، کره کاکائو، لسیتین و پودرها ، انتخاب نوع مناسب آنها و ثابت نگه داشتن قیمت رقابتی موضوعی بسیار حائز اهمیت است که در کارخانه تولید کرم فیلینگ ما می باشد.

صادرات کرم فیلینگ وانیلی به کشورهای همسایه

کرم فیلینگ وانیلی از محصولات اصلی کارخانه است که با نرخ بالا و به صورت پیوسته با کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شود. صادرات انواع کرم فیلینگ وانیلی و کاکائویی برای کشور عراق حجم بالایی از تقاضا را شامل می شود. لذا تاجران و صادر کنندگان که قصد ثبت درخواست های خود را برای خرید عمده کرمفیل و صادرات به عراق دارند، میتوانند با ارتباط با واحد فروش کرمفیل کارخانه، با ما در ارتباط باشند.

لیست قیمت عمده کرم فیلینگ در انواع مختلف

قیمت عمده کرم فیلینگ در انواع مختلف کاکائویی، وانیلی و میوه ای برای کارخانه ها، کارگاه های شیرینی پزی و قنادی ارائه می شود. قطعا سفارش و  و قیمت آن، با نرخ های لیست پایه تفاوت هایی دارد که در سفارشات از طریق واحد فروش به مشتریان گرامی اعلام می شود. لذا به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت عمده کرمفیل در طعم های تولیدی دلخواه با کارشناسان فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید