Rate this post

مرکز پخش انواع شکلات ،  پخش شکلات فله  ، قیمت شکلات فله ، قیمت پخش شکلات فله ، قیمت خرید عمده شکلات ، خرید شکلات ایرانی ، خرید تافی مغزدار ، خرید Toffee

گروه شکلات ایرن، مرکز پخش انواع شکلات به صورت بسته بندی و فله و کیلویی به منظور فروش و توزیع فروشندگان عمده در بازارهای داخلی و صادراتی بهترین خدمات، قیمت ها و تامین را به انجام می رساند.

انواع محصولات در مرکز پخش انواع شکلات

اگر سری به آمار و ارقام در طول سالیان گذشته بزنیم و مقایسه با سال های دورتر داشته باشیم، به راحتی پیشرفت غیرقابل مقایسه را با سالهای دورتر می بینیم.

محصولات بسیار متنوع و کیفیت های خوب شکلات ها ، امکان خرید و فروش مناسبی در این حوزه را به فعالان پخش شکلات و نیز فروشندگان عمده می دهد. اما نکته مهم در این میان بحث قیمت است. در بازار فعلی و به دلیل نوسنات ، خرید شکلات با قیمت مناسب مهم ترین عامل در فروش موفق است. فروش شکلات با قیمت همکار در مجموعه شکلاتیران، مرکز پخش انواع شکلات ،  که با ارائه قیمت های مستقیم کارخانه همراه است، امکان خوبی برای همکاری فرتهم نموده است.

ما در مرکز پخش انواع شکلات، با تهیه سبدی از محصولات متنوع و باکیفیت در طعم ها و بسته بندی های متنوع و همچنین فله و کیلویی در انواع زیر، ثبت سفارشات و ارسال عمده را برای مشتریان انجام می دهیم.

مرکز پخش شکلات

  • انواع شکلات تلخ فله و کیلویی

شکلات های تلخ و کیلویی به صورت بسته بندی های یک کیلویی در کارتن های  4 کیلویی بسته بندی و ارسال می شوند.

مرکز پخش انواع شکلات

  • انواع تافی میوه ای Toffee Fruit 

انواع تافی های میوه ای در طعم های مختلف  به صورت بسته بندی های یک کیلویی و سه کیلویی و 500 گرمی  در کارتن های 12 کیلویی بسته بندی و ارسال می شوند.

مرکز پخش انواع شکلات

  • انواع تافی دارچینی

انواع تافی های دارچینی  به صورت بسته بندی های یک کیلویی و سه کیلویی و 500 گرمی  در کارتن های 12 کیلویی بسته بندی و ارسال می شوند.

 

مرکز پخش انواع شکلات

  • انواع تافی کاکائویی و نارگیلی Cacao Toffee

انواع تافی کاکائویی و نارگیلی  به صورت بسته بندی های یک کیلویی و سه کیلویی و 500 گرمی  در کارتن های 12 کیلویی بسته بندی و ارسال می شوند.

مرکز پخش انواع شکلات

  • انواع شکلات کادویی

شکلات های کادویی در انواع و اقسام طرح ها ، طعم ها و قیمت های مختلف از 30000 تومان به بالا برای مشتریان عمده تولید و ارسال می شوند.

مرکز پخش انواع شکلات

  • انواع شکلات با مغزهای میوه ای، کاکائویی و غیره.

شکلات های تلخ و کیلویی به صورت بسته بندی های یک کیلویی در کارتن های  4 کیلویی بسته بندی و ارسال می شوند.

مرکز پخش انواع شکلات

صادرات انواع شکلات به کشورهای هدف بازار شکلات

شکلات و تافی ایران در طول سالیان اخیر، به علت رشد چشمگیر در کیفیت محصولات و مهم تر از آن کیفیت و تنوع در بسته بندی و زیبایی محصول، صادرات بسیار وسیعی را تجربه کرد. صنعت شکلات ایران بر خلاف بسیاری از صنایع دیگر، با توجه ویژه تولید کنندگان به کیفیت، تنوع و بسته بندی های استاندارد جهانی، تواسنته است جایگاه خوبی در کشورهای هدف صادراتی فراهم نماید و سالانه شاهد افزایش این مقدار نیز هستیم به طوریکه در سال 97 صادرات بیش از 1.000.000.000 $  را در این زمینه داشته ایم. اگر بخواهیم به کشوهای وارد کننده شکلات ایرانی اشاره کنیم باید بدانیم صادرات شکلات ایرانی به بیش از 70 کشور در دنیا انجام شده است که در این میان سهم کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز همسایه های ما شامل کشورهای Iraq, Afghanistan , Pakistan< Turkmenistan and India از همه بیشتر است.

همچنین بیشترین تقاضای مشتریان ما در این زمینه خرید عمده تافی شکلات مغزدار ، تافی میوه ای و تافی ترش  است.

مرکز پخش انواع شکلات

خرید شکلات فله و کیلویی در مرکز پخش شکلات ایران

گروه شکلات ایران، مرکز پخش انواع شکلات، با بهره مندی از کادر با تجربه و متخصص در تولید و پخش انواع شکلات و بازرگانی گروه سورن در توسعه واردات و صادرات شکلات، آمادگی ارسال و ثبت درخواست های عمده مشتریان در سراسر کشور و همچنین در خصوص مشاوره و تامین جهت صادرات شکلات به سایر کشورها، خدمات خود را در قالب تامین مستقیم از درب کارخانه و نیز مشاوره انتخاب محصول برای مشتریان و فعالان در حوزه فروش عمده و پخش شکلات به انجام می راسند. برای اطلاعات بیشتر یا ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای