Rate this post

تولید انواع شکلات شیرینی پزی، با کیفیت های مرغوب و قیمت مقرون به صرفه، یکی از مهم ترین تقاضاهای کارگاه های شیرینی پزی و قنادی های فعال در سراسر کشور است که برطرف کردن این نیاز قطعا در میزان فروش و کیفیت محصولات نهایی این صنف بسیار تاثیرگزار است. در ادامه در خصوص نحوه تولید و قیمت انواع شکلات شیرینی پزی شامل: شکلات های تخته ای (شکلات شمشی)، کرم کاکائو یا شکلات مایع یا شکلات صبحانه فندقی، انواع ترافل، شکلات ها چیپسی و سکه ای ، انواع ترافل رنگی رشته ای و …. بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شکلات شیرینی پزی

مشخصات بهترین انواع شکلات شیرینی پزی چیست؟

همانطور که اشاره شد، مهم ترین بخش در تولید یک محصول نهایی باکیفیت مانند کیک شکلاتی، شکلات ارده خوشمزه، کیک تولد، انواع شیرینی خشک و تر مانند دانمارکی و سایر انواع شیرینی که نیاز به مغزی شکلات و یا رویه شکلات دارند، استفاده از مواد اولیه با کیفیت است. چرا که مواد اولیه مرغوب مانند پودر کاکائو، روغن، لسیتین، پودر وانیل، کره کاکائو، سی بی اس، پودر نارگیل و … انواع بسیاری از نوع مرغوب و باکیفیت درجه یک خارجی تا فیک و تقلبی در بازار دارند. بنابراین یک کارگاه شیرینی پزی برای تهیه انواع شکلات شیرینی پزی باید بتواند کارخانه ای را پیدا کند که در تولید انواع محصولات قنادی مانند کرم کاکائو، شکلات شمشی تخته ای ، چیپسی مقاوم به حرارت و … از مواد اولیه خارجی مرغوب استفاده کرده باشد. در این صورت حتما محصول نهایی شکلات شیرینی پزی هم باکیفیت خواهد شد.

شکلات شیرینی پزی

معرفی شکلات های شیرینی پزی قنادی پراستفاده

کارخانه  کام کایا، مواد اولیه مورد نیاز صنعت شکلات و شیرینی را  نسبت به حجم تقاضا در سال های گذشته و نیاز مشتریان گرامی در طول سالیان فعالیت خود در عرصه داخلی و صادراتی ، تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است. از انواع پر استفاده شکلات شیرینی پزی قنادها می توان موراد زیر را نام برد:

  • انواع شکلات شمشی (تخته ای ) فله در طعم های کاکائویی ، وانیلی، شیری، موزی، توت فرنگی، پرتقالی، نسکافه، تلخ و …. در وزن های سه کیلویی و کارتن 12کیلویی
  • انواع شکلات تخته ای خانواده شمشی کیبوردی در طعم های متنوع میوه ای در وزن های 250 گرمی و کارتن های 20 عددی
  • انواع کرم کاکائو ویژه قناد ( شکلات مایع سطلی ) در سطل های 4  10 و 12 کیلویی در طعم های کاکائویی ، وانیلی و تلخ
  • انواع شکلات چیپسی مقاوم به حرارت
  • اسمارتیس ریز و درشت فله ای مخلوط در کارتن های 6 کیلوگرمی
  • ترافل رنگی رشته ای قنادی
  • شکلات سکه ای و شکلات اشکی

شکلات شیرینی پزی

شکلات تخته ای ارزان کیلویی مرغوب

برای آن دسته از قنادان و شیرینی پزی ها و کارخانه های کیک و کلوچه و شیرینی و بستنی سازی که نیاز به استفاده از شکلات تخته ای در محصولات خود دارند باید توجه داشت که شکلات های تخته ای شمشی مورد استفاده آنها باید بصورت کیلویی فله باشد تا در قیمت نهایی مقرون به صرفه تر باشد.

تولید انواع شکلات تخته ای ارزان کیلویی فله در وزن های سه کیلویی با کیفیت بالا، یکی از خدمات کارخانه کام کایا می باشد که به در اختیار صنایع شیرینی و شکلات قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شکلات تخته ای کیلویی ارزان و طعم های متنوع آنها، و نیز نحوه سفارشگزاری و ارسال با واحد فروش در تماس باشید. شکلات های تخته ای از انواع پرمصرف شکلات شیرینی پزی به شمار می روند.

در تولید انواع شکلات تخته ای مواد اولیه خارجی استفاده می شوند که در کیفیت این محصول بسیار تاثیر گزار هستند. مواد اولیه شکلات تخته ای شمشی کیلویی : پودر کاکائو، روغن صاف و روغن سی بی اس ( cacao butter substitute)  ، لسیتین و شکر از مهم ترین و اصلی ترین ها هستند. از آنجایی که پودر کاکائو و روغن سی بی اس جزو موا اولیه خارجی وارداتی هستند در انتخاب بهترین و مرغوب ترین آنها، باید بسیار حساس بود که کیفیت نهایی شکلات تخته ای مناسب باشد. بنابراین شکلات تخته ای ارزان مرغوب باید ویژگی کیفیت را هم در درون خود جای دهد.

شکلات شیرینی پزی

کارخانه های تولید شکلات تخته ای کدامند؟

تولید انواع شکلات تخته ای بزرگ، شکلات تخته ای خانواده کوچک، شکلات تخته ای فله و کیلویی در کارخانه هایی در سراسر کشور صورت میگیرد. در انتخاب خرید از کارخانه ها دو مورد می بایست مورد توجه خاص قرار گیرد.

1- بحث قیمت شکلات تخته ای : چون حجم خرید و مصرف در تولیدی ها و قنادی و شیرینی پزی های بالا است، خرید شکلات تخته ای با قیمت مقرون به صرفه بسیار حائز اهمیت است.

2- کیفیت و مرغوبیت شکلات تخته ای که بالاتر در این خصوص صحبت شد.

کارخانه های شکلات تخته ای زیر را میتوان نمونه های از تولیدی های موفق دانست:

  • کارخانه شکلات فرمند
  • کارخانه شکلات ما
  • کارخانه شکلات کام کایا

برای خرید و سفار شانواع شکلات شیرینی پزی از کارخانه و نحوه سفارشگزاری و قیمت ها با واحد فروش کارخانه ما در ارتباط باشید.

شکلات شیرینی پزی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید