Rate this post

بازرگانی سورن از وارد کنندگان لسیتین سویا گلوبال هند در ایران است. هند یکی از بزرگترین تولید کنندگان لسیتین در جهان به شمار می آید و در کنار کشورهایی مانند آرژانتین، برزیل و آمریکا که سردمدار تولید لسیتین هستند قرار گرفته و در سال هزاران تن لسیتین تولید و توزیع می نماید. موقعیت جغرافیایی و روابط خوب ایران و هند زمینه ساز واردات و صادرات محصولات متعددی میان دو کشور شده است.

وارد کنندگان لسیتین سویا گلوبال هند

در بحث لسیتین های سویا نیز به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، این کشور به عنوان مرجع خرید لسیتین انتخاب شده است. ضمن اینکه، تولید کنندگان ما از لسیتین های تولید هند رضایت دارند و در نهایت ما نیز این محصول را به مراکز مختلف کشورمان توزیع می نماییم. در ادامه این بخش، اطلاعات گسترده تری درباره لسیتین های سویا و نحوه توزیع آن ذکر شده است. با ما همراه باشید.

وارد کنندگان لسیتین سویا گلوبال هند

وارد کنندگان لسیتین سویا گلوبال هند

وارد کنندگان لسیتین سویا گلوبال هند آن را به مراکز مختلف در صنایع غذایی و صنعتی عرضه می نمایند. در صنعت غذایی از لسیتین های حاصل از سویا، جهت ماندگاری و حفظ کیفیت تولیدات استفاده می شود. این ماده نگهدارنده که از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است مقدار چربی درون مواد را کنترل کرده و از افزایش بی رویه آن جلوگیری می کند. خواص و کارکرد این ماده، منجر به این شده است که آن را در صنایع دارویی و آرایشی بهداشتی نیز به کار می گیرند که البته در مصرف آن نباید زیاده روی شود.

لسیتین از کجا تهیه کنیم؟ Soy lecithin

لسیتین از کجا تهیه کنیم؟

یکی از پرسش های پرتکرار در حوزه صنعت، این است که لسیتین از کجا تهیه کنیم؟ در پاسخ به این پرسش پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید عمده آن را دارید حتما از تامین کنندگان و بازرگانی ها انجام دهید چرا که خرید عمده لسیتین سویا کاهش قیمت آن را سبب می شود و برای مراکز تولیدی مقرون به صرفه است.

در مرکز ما این محصول وارداتی در کیفیت و وزن بالا به فروش می رود و یک قیمت بسیار مناسب برای آن در نظر گرفته شده است که جهت آگاهی از قیمت لسیتین های تولید هند بایستی با مسئول فروش شرکت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات به روز شده این محصول در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

فروش عمده سویا لسیتین تولید هند

فروش عمده سویا لسیتین تولید هند

فروش عمده سویا لسیتین تولید هند در راستا حمایت از تولید کنندگان و تامین آن در کشور صورت گرفته است. وجود Soya Lecithinدر محصولات غذایی مانند انواع شیرینی شکلات و … اهمیت داشته و موجبات حفظ کیفیت آنها را فراهم می نماید. بنابراین عرضه لسیتین سویا بایستی فله ای انجام گیرد تا تولید کنندگان و تامین کنندگان مجبور به شارژ مرتب آن نباشند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای