پودر کاکائو ناترا اسپانیا Dark | NATRA | کاکائو IBIZA سیاه | مورایرا ۱۰-۱۲ آلکالایزر

در این بخش، به بررسی اختصاصی پودر کاکائو ناترا (Natra cocoa powder) می پردازیم. در کارخانه‌های شیرینی و شکلات از مواد اولیه متعددی استفاده می‌شود. پودر کاکائو نیز یکی از اصلی‌ترین چاشنی‌ها و طعم‌دهنده‌های شکلات است که به‌عنوان مواد اولیه کارخانه‌های شکلات‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کارخانه‌ها در تولید محصولات خود بیشتر از برندهای خارجی پودر کاکائو استفاده می‌کنند؛ چراکه مقدار پودر کاکائو تولیدی ایران محدود است.

اسپانیا یکی از کشورهای تولیدکننده انواع پودرهای کاکائو مرغوب به حساب می آید و این کشور، پودرهای کاکائو را در برندهای مختلف به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌کند. همچنین پودر کاکائو ناترا اسپانیا Natra مطابق با استانداردهای لازم تولیدشده و از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل در بازار ایران فروش خوبی را کسب کرده است. در ادامه مطلب، با ما همراه باشید تا با این پودر کاکائو اسپانیایی به صورت کامل آشنا شوید.

معرفی پودر کاکائو ناترا اسپانیا  پودر کاکائو ناترا اسپانیا ۱۰-۱۲ آلکالایزر

معرفی پودر کاکائو ناترا اسپانیا

این بخش را با معرفی پودر کاکائو ناترا اسپانیا ۱۰-۱۲ آلکالایزر آغاز می کنیم. این محصول که از تولیدات برتر اسپانیا در زمینه پودر کاکائو به حساب می آید قدرت بالایی در طعم دهی داشته و به خوبی می تواند طعم محصولات مختلف را تحت تاثیر خود قرار دهد. به این ترتیب، با کمک این پودر کاکائو می توان طعم و رنگ خوبی به دسرهای مختلف بخشید و باعث فروش بهتر آن ها شد.

این برند اسپانیایی که در ادامه بیشتر به عملکرد و محصولات آن اشاره خواهیم کرد، تولیدکننده پودر کاکائو در طعم های تلخ تا ملایم بوده و به خوبی موفق شده است انواع پودر کاکائو را در سطح کیفی بالایی تولید نماید. همچنین ویژگی های محصولات ناترا همچون بافت پودر کاکائو و درصد چربی آن ها به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد در نظر گرفته شده است.

برندهای مرغوب پودر کاکائو اسپانیایی ۱۰-۱۲ آلکالایزر

برندهای مرغوب کاکائو اسپانیایی

در اینجا قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما مشتریان عزیز به معرفی اختصاصی برندهای مرغوب کاکائو اسپانیایی بپردازیم تا انتخاب مناسبی برای کارخانه و فروشگاه خود داشته باشید. توجه داشته باشید که پودر کاکائو اسپانیا در دو نوع نچرال و آلکالایز تولید و عرضه می‌شود. این پودرها دارای درصدهای چربی مختلفی هستند و در طیف‌های رنگی روشن تا تیره عرضه می‌شوند. برخی از برندهای معتبر کاکائو اسپانیایی عبارت‌اند از:

  • پودر کاکائو کارگیل: بسیاری از افراد این تصور را دارند که برند کارگیل هلندی است. توجه داشته باشید که کمپانی کارگیل در کشورهای مختلفی به‌ جز هلند هم فعالیت می‌کند که اسپانیا یکی از این کشورها است. برند کارگیل بیشتر پودرهای کاکائو آلکالایز بارنگ تیره تولید می‌کند. دسترسی به پودر کاکائو کارگیل اسپانیایی در بازار ایران دشوارتر از مدل هلندی آن می‌باشد.
  • پودر کاکائو ناترا Natra : ناترا یکی از برندهای معروف کاکائو اسپانیایی است. پودر کاکائو ناترا دارای قیمت کمتری نسبت به برند کارگیل می‌باشد. این پودر کاکائو در دو نوع آلکالایز و نچرال و با درصد چربی ۱۰ تا ۱۲ تولید می‌شود.
  •  پودر کاکائو مورایرا : برند مورایرا نیز یکی از برندهای معتبر و باکیفیت پودر کاکائو ناترا اسپانیا محسوب می‌شود. این برند بیشتر درزمینهٔ تولید پودر کاکائو دارک فعالیت دارد و محصولات خود را به‌صورت کیلویی و فله‌ای عرضه می‌کند.

مهم ترین مصارف پودر کاکائو سیاه و دارک

مهم ترین مصارف پودر کاکائو سیاه و دارک

از مهم ترین مصارف پودر کاکائو سیاه و دارک می توان به استفاده از آن ها در روند تولید انواع کیک، شیرینی، کوکی، ترافل و در کل، دسرهای مختلف اشاره کرد. پودر کاکائو سیاه یا پودر کاکائو دارک همانطور که از نامشان مشخص است، رنگ تیره ای به دسرهای مختلف بخشیده و باعث تغییر رنگ آن ها می شوند.

طعم دسرهای حاوی این پودر کاکائو نیز بسیار لذیذ است و به سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان نزدیک می باشد. بنابراین می توان گفت که پودر کاکائو سیاه یکی از پرمصرف ترین پودرهای کاکائو وارداتی کشور است که مورد توجه تعداد زیادی از تولیدکنندگان کشور قرار گرفته است و به یکی از مواد اولیه اصلی مرکز آن ها تبدیل شده است.

به این ترتیب، تولیدکنندگانی که در کار تولید و عرضه دسرهای مختلف هستند می توانند با بهره گیری از مواد اولیه ای همچون این پودر کاکائو بر تنوع محصولات خود بیفزایند و باعث کسب رضایت حداکثری مشتریان خود شوند. بنابراین پیشنهاد ما به تولیدکنندگان محترم، خرید پودر کاکائو در طعم ها و رنگ های مختلف است تا اینگونه، تنوع دسرهای تولیدی افزایش یافته و مشتریان با هر سلیقه ای بتوانند دسر مدنظر خود را سفارش دهند.

شرایط واردات پودرهای کاکائو اسپانیایی

واردت پودرهای کاکائو اسپانیایی

امروزه باوجود تحریم‌ها، شرایط واردات پودرهای کاکائو اسپانیایی اندکی دشوار شده است. در حال حاضر، واردات مستقیم از طریق کشور اسپانیا امکان‌پذیر نیست؛ به همین دلیل واردات بیشتر برندهای اسپانیایی از جمله Natra از طریق شرکت‌های ترکیه‌ای انجام می‌گیرد. بنابراین چندین مرحله برای ورود این پودر کاکائو به ایران طی می شود و ما همواره در تلاش هستیم تا پودرهای کاکائو مرغوب را از طریق راه های امکانپذیر وارد کرده و در اختیار کادر محترم تولید کشورمان قرار دهیم.

خرید پودر کاکائو تلخ ایبیزا (IBIZA cocoa powder)

خرید پودر کاکائو تلخ ایبیزا (IBIZA cocoa powder)

امکان خرید پودر کاکائو تلخ ایبیزا (IBIZA cocoa powder) به صورت فله ای فراهم شده است. در واقع، ایبیزا کدی است که تحت عنوان برند ناترا تولید و ارائه می شود. این پودر کاکائو که در کیسه های ۲۵ کیلویی عرضه می شود طرفداران زیادی در ایران داشته و عرضه آن در داخل موفقیت آمیز بوده است. به این ترتیب، پودر کاکائو ناترا کد IBIZA یکی از انتخاب های پرتکرار کادر تولید کشور است که این موضوع خود بیانگر سطح کیفی بالای این محصول است.

همچنین عزیزانی که پودر کاکائو S9 آلتین مارکا ترکیه را استفاده می کنند و به دنبال جایگزین مناسبی برای آن هستند، ما پودر کاکائو ایبیزا ناترا را به آن ها پیشنهاد می کنیم. این پودر کاکائو که وجه اشتراک زیادی با اسنو ترکیه دارد از نظر طعم، تلخ تر از S9 است و رنگ تیره تری هم دارد؛ بنابراین بهترین جایگزین برای این پودر کاکائو ترکیه ای همین پودر کاکائو تولید اسپانیا است.

نمایندگی فروش انواع پودر کاکائو اسپانیایی معروف

فروش انواع پودر کاکائو اسپانیا

بازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین نمایندگی فروش انواع پودر کاکائو اسپانیایی معروف  ۱۰-۱۲ آلکالایزر در ایران است. مجموعه در زمینهٔ توزیع و پخش برندهای مختلف کاکائو اسپانیایی به‌صورت عمده فعالیت می‌کند و برای ایجاد بازار رقابتی پودرهای اسپانیایی را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع پودرهای کاکائو اسپانیایی با واحد فروش سورن در ارتباط باشید.

تولیدکنندگان و تامین کنندگان محترم کشور می توانند سایر پودرهای خوراکی موردنیازشان را از طریق همین سایت ثبت سفارش نمایند. از پودرهای خوراکی موجود که با قیمت مناسبی در حال فروش سراسری است می توان به پودر ثعلب سی ام سی، پودر گوارگام، پودر ژلاتین، پودر نارگیل و … اشاره کرد.

فیلم روش تهیه پودر کاکائو

[aparat id=’O6Xiz’]

Oops! We could not locate your form.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست