بورس خرید و فروش شکلات تهران و شهرستان ها

بورس خرید و فروش شکلات تهران کجا قرار دارد؟

در طول سالیان اخیر با توجه به پیشرفت چشمگیر صنعت شکلات در ایران، کارخانه ها و تولیدی های زیادی در این صنعت مشغول تولید انواع شکلات با طعم و رنگ های متنوع و بسته بندی های گوناگون هستند. همچنین مبنی  بر گزارش و آمارهای رسمی گمرکات کشور، صادرات شکلات ایران نیز به طور چشمگیری پیشرفت داشته است. از کشورهای هدف صادراتی در زمینه شکلات و تافی ایرانی می توان کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، ترکیه، چین و کشورهای آفریقایی مانند ساحل عاج، نیجریه و آفزیقای جنوبی را نام برد.

بورس خرید و فروش شکلات

شرکت شکلات ایران، بورس خرید و فروش شکلات در تهران و شهرستان ها

با توجه به تعدد تولیدات و محصولات شکلات و تافی، مرکز شکلات ایران با بهره مندی از تیم مجرب و باسابقه در تولید و تامین انواع شکلات و شناخت کافی در زمینه تامین و کیفیت محصولات، به عنوان بورس خرید و فروش شکلات شناخته می شود. کارشناسان و مشاوران ما در این مرکز آماده ارائه اطلاعات مرتبط با محصول مورد نظر شما و قیمت های ارزان و مناسب برای خرید مشتریان عزیز هستند.

بورس خرید و فروش شکلات

انواع شکلات و تافی در بورس خرید و فروش شکلات

انواع شکلات و تافی که در این مرکز با کیفیت های خوب و قیمت های مناسب جهت خریدهای عمده شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است شامل محصولات زیر است:

  • انواع شکلات بسته ای
  • انواع شکلات کیلویی و فله
  • انواع شکلات تلخ
  • انواع شکلات کادویی
  • انواع تافی میوه ای، شیری، شکلاتی، دراژه و ترش
  • انواع شکلات خارجی

بورس خرید و فروش شکلات

صادرات انواع شکلات و تافی

همانطور که عنوان شد، در طول سالیان گذشته صادرات در صنعت شکلات پیشرفت چشمگیری داشته است. از این رو فعالان و صادرکنندگان فعال در حوزه بین لملل و فروش خارجی، می توانند از طریق تماس با بخش فروش و پشتیبانی مرکز شکلات ایران، نسبت به تکیمل اطلاعات و اخذ قیمت های صادراتی اقدام کنند.

 

بورس خرید و فروش شکلات

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست