Rate this post

خرید اسیدسیتریک چینی

اسیدسیتریک، سیتریک اسید و جوهر لیمو هر سه نام یکی از اسیدهای ضعیف می‌باشد که در صنایع خوراکی، دارویی و بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اسیدسیتریک ماده‌ای‌ترش مزه است که به‌صورت طبیعی در برخی محصولات غذایی و میوه‌ها وجود دارد. نوع مصنوعی این محصول نیز توسط مراکز مختلفی تولید و عرضه می‌شود. اسیدسیتریک به علت قیمت پایینی که دارد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین چاشنی‌های مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اسیدسیتریک از طریق کشورهای مختلفی وارد می‌شود. خرید اسیدسیتریک چینی نیز با قیمت بسیار مناسب از طریق بازرگانی‌های واردکننده امکان‌پذیر است.

کاربردهای اسیدسیتریک چه مواردی هست؟

کاربردهای اسیدسیتریک

کاربردهای اسیدسیتریک بسیار گسترده است. اسیدسیتریک در انواع مختلف جهت استفاده در محصولات خوراکی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این محصول در تولید مواد آرایشی و بهداشتی، دارویی و خوراکی نیز استفاده می‌گردد.

اسیدسیتریک باعث نگهداری بیشتر مواد غذایی شده و از فاسدشدن محصولات کنسرو شده جلوگیری میکند. به همین دلیل از این محصول به‌وفور در سبزیجات کنسرو شده استفاده می‌شود. مصرف دیگر این محصول در نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی مانند نوشابه، آبمیوه، آب‌نبات، شکلات و دسرهای میوه‌ای است. این افزودنی باعث طعم دهی محصولات ذکرشده می‌شود. علاوه بر صنایع خوراکی از اسیدسیتریک در تولید برخی از داروهایی که به طعم دهی نیاز دارند مانند قرص‌های جوشان استفاده می‌شود. اسیدسیتریک در تولید مواد آرایشی و بهداشتی مانند برخی کرم‌ها و شامپوها نیز کاربرد دارد. مواد شوینده و جرم‌گیرها نیز حاوی مقداری اسیدسیتریک می‌باشند.

خرید اسیدسیتریک چینی از طریق بازرگانی‌های واردکننده امکان‌پذیر است. این نوع سیتریک اسید دارای کیفیت بالایی است و می‌توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد.

انواع اسیدسیتریک و قیمت‌های آن

انواع اسیدسیتریک و قیمت‌های آن

اسیدسیتریک دارای دو نوع خشک و آبدار است. هر دو این محصول در بسته‌بندی‌های کارتنی به فروش می‌رسند. اسیدسیتریک از کشورهای مختلفی وارد می‌شود. آلمان و چین دو کشور اصلی صادرکننده این محصول محسوب می‌شوند. قیمت اسیدسیتریک چینی بسیار مناسب است. به همین دلیل بیشتر تولیدی‌ها از این نوع برند در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. جهت اطلاع کامل از انواع اسیدسیتریک و قیمت‌های آن می‌توانید به سایت‌های فروش آنلاین مراجعه کنید. البته خرید اسیدسیتریک چینی از طریق مراکز مختلف دیگری نیز امکان‌پذیر است.

خرید اسیدسیتریک چینی خوراکی خوردنی عمده

خرید اسیدسیتریک چینی خوراکی
خرید اسیدسیتریک چینی خوراکی خوردنی عمده

خرید اسیدسیتریک چینی خوراکی خوردنی عمده از طریق بازرگانی سورن و به دو روش حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. سورن انواع اسیدسیتریک‌های باکیفیت را به‌صورت عمده در اختیار مراکز تولیدی قرار می‌دهد. محصولات سورن دارای استانداردهای لازم هستند و از درجه کیفی بالایی برخوردارند. جهت کسب اطلاع دقیق از مشخصات محصول و ثبت سفارش خرید با واحد فروش سورن در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای