شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب | Citric

شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب

کارخانه‌های تولیدی محصولات غذایی علاوه بر مواد اولیه اصلی از چاشنی‌ها و افزودنی‌های مختلفی نیز استفاده می‌کنند. اسیدسیتریک یکی از اصلی‌ترین افزودنی‌های مواد غذایی مختلف است. این ماده در بازار به نام‌های دیگری همچون سیتریک اسید و جوهر لیمو نیز شناخته‌شده است. اسیدسیتریک به‌طور طبیعی در برخی از میوه‌ها و مرکبات وجود دارد. نوع مصنوعی آن نیز توسط مراکز مختلفی برای استفاده در محصولات غذایی تولید می‌شود. شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب این محصول را به‌صورت عمده در اختیار کارخانجات و تولیدی‌ها قرار می‌دهند.

انواع اسیدسیتریک و موارد مصرف آن

انواع اسیدسیتریک و موارد مصرف آن

جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان قصد داریم انواع اسیدسیتریک و موارد مصرف آن را به شما معرفی کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید. اسیدسیتریک در حالت کلی به دو نوع صنعتی و خوراکی تقسیم می‌شود. از نوع صنعتی آن بیشتر در تولید محصولات شوینده و آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. از اسیدسیتریک خوراکی در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. در تولید برخی از داروها و غذاهای حیوانات از این افزودنی اضافه می‌شود. این ماده داری طعمی‌ترش است و جایگزین خوبی به‌جای آبلیمو و سرکه می‌باشد. به همین دلیل در بیشتر نوشیدنی‌ها و مرباها از این ماده استفاده می‌شود. همچنین در تولید شکلات‌های میوه‌ای نیز از اسیدسیتریک خوراکی استفاده می‌شود.

این افزودنی علاوه بر طعم دهی مواد غذایی باعث حفظ و نگهداری بیشتر محصول نیز می‌شود. این ماده ph محصولات غذایی مختلف را تنظیم می‌کند. از فاسدشدن غذاهای کنسرو شده جلوگیری می‌نماید و از تغییر رنگ محصولات غذایی جلوگیری می‌کند. اسیدسیتریک خوراکی دارای دو نوع خشک و آبدار است که می‌توان با توجه به موارد مصرف یکی از آن‌ها را خریداری کرد. هر دو نوع این محصول توسط شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب به فروش می‌رسد.

قیمت خرید جزئی و عمده اسیدسیتریک

قیمت خرید جزئی و عمده اسیدسیتریک

اسیدسیتریک یکی از افزودنی‌های ارزان‌قیمت است. به همین دلیل در صنایع مختلف به‌وفور از آن استفاده می‌شود. عوامل متعددی بر میزان قیمت اسیدسیتریک مؤثر هستند. نوع شرکت و کشور تولیدی، نوع اسیدسیتریک و نوع بسته‌بندی برخی از این عوامل محسوب می‌شوند. جهت اطلاع از قیمت خرید جزئی و عمده اسیدسیتریک می‌توانید با نمایندگی‌های فروش تماس برقرار نمایید. پیشنهاد می‌شود این محصول غذایی را به‌صورت مستقیم از شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب خریداری نمایید تا واسطه‌های فروش حذف‌شده و هزینه کمتری پرداخت نمایید.

شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب

شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب

بازرگانی سورن یکی از شرکت‌های واردکننده اسیدسیتریک خارجی خوب می‌باشد. این مجموعه انواع اسیدسیتریک خوراکی را به‌صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار کارخانه‌های و تولیدی‌ها قرار می‌دهد. جهت خرید محصول می‌توانید به سایت سورن مراجعه کرده و یا با واحد فروش تماس برقرار نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست