شرکت تامین کننده مواد اولیه شکلات سازی | کاکائو ، سی بی اس..cmc+ آنالیز

شرکت تامین کننده مواد اولیه شکلات سازی

یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین خوراکی ها شکلات محسوب می شود که مصرف آن به شکل روزانه در تمام دنیا انجام می گیرد. امروزه شکلات در جهان تنها به عنوان یک خوراکی به شمار نمی رود، بلکه به یک تجارت نیز تبدیل شده است و شرکت های مختلفی برای تولید آن در حال رقابت هستند. بنابراین هر شکلاتی، طعم و کیفیت ایده الی ندارد، برای این که شکلات خوشمزه شود باید در تولید آن بهترین مواد اولیه به کار گرفته شود و فرآیند تولید به بهترین شکل ممکن انجام شود. شرکت بازرگانی سورن تامین کننده مواد اولیه شکلات سازی به شمار می رود. این شرکت در تامین مواد اولیه شکلات سازی و صنایع شیرینی به شکل مستقیم از واردات با کمترین هزینه ارائه در بازار بدون واسطه، مانند محصولاتی کره کاکائو، پودر کاکائو، دانه قهوه، روغن لسیتین، روغن جانشین کره کاکائو، انواع پودرهای قهوه فوری را به شکل مستقیم برای کارخانه های صنایع غذایی به ویژه شیرینی و شکلات و لبنیات فراهم می کند.

فهرست شرکت های تامین کننده مواد اولیه شکلات سازی

شرکت های تامین کننده مواد اولیه شکلات سازی

شرکت های بسیاری در زمینه تامین مواد اولیه شکلات سازی مشغول به فعالیت هستند. در کشور ما برندهای مختلفی، شکلات تولید می کنند و رقابت بسیاری نیز در بین آن ها وجود دارد. یکی از شرکت هایی که در زمینه تامین مواد اولیه  شکلات فعالیت می کند گروه بازرگانی سورن می باشد. این گروه صنایع غذایی در تولید انواع مختلف خوراکی ها و مواد غذایی فعالیت می کند و از مهم ترین محصولات آن می توان به انواع شکلات با برندهای مختلف، انواع پودر کاکائو و انواع پودر قهوه فوری اشاره کرد.

مرکز پخش مواد اولیه شکلات

پخش مواد اولیه شکلات

در این مرکز انواع مواد اولیه شکلات و شیرینی به شکل عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مواد اولیه شکلات بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می گیرد. بهترین روش خرید مواد اولیه تهیه آن از مراکز پخش می باشد، چرا که امکان تامین همیشگی و مستقیم کالای مورد نیاز شما را دارند تا این که دغدغه ای در مورد یک تولید کننده نداشته باشید.

لیست اقلام موجود مواد اولیه شیرینی و شکلات

لیست اقلام موجود مواد اولیه شیرینی و شکلات

از آنجایی که اصلی ترین مواد اولیه تولید شکلات را پودر کاکائو و کره کاکائو را شامل می شود، بنابراین گاهی اوقات شرکت های تولید به دلیل قیمت بسیار بالای کره کاکائو از روغن جانشین کره کاکائو استفاده می کنند. لیست اقلام موجود برای تهیه مواد اولیه صنایع شیرینی و شکلات سازی برای تولید کنندگان شامل انواع پودر کاکائو، انواع دانه های قهوه، انواع قهوه های فوری گلد و کلاسیک، کره کاکائو ایرانی و کره کاکائو خارجی، روغن جانشین کره کاکائو می باشد.

مشخصات انواع پودر سی ام سی ثعلب cmc خوراکی

پودر سی ام سی یا همان پودر ثعلب یکی از انواع مواد اولیه بسیار مهم و تاثیر گزار در صنایع شکلات شیرینی و لبینات و بستنی و … به شمار می رود . این محصول عمدتا از کشورهای چین و دانمارک وارد می شود و یک محصول کاملا وارداتی به شمار می رود. از جمله پودر سی ام سی های خوراکی معروف بازار ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  • پودر ثعلب دانمارکی

  • پودر سی ام سی سانروز

  • پودر سی ام سی ثعلب ساندوز

  • پودر سی ام سی شاندونگ

  • پودر سی ام ثعلب سانتسو Sunetso چین

آنالیز پودر ثعلب CMC سانتسو

تقریبا تمامی کارخانه ها و تولیدی ها برای انتخاب محصول ثعلب و تطابق آن با نیاز و فرمول محصول مورد نیاز تولیدی خودشان نیاز به اطلاعات دیتا شیت یا آنالیز محصول دارند.

لذا در اطلاعات پی دف اف PDF زیر می توانید اقدام به دانلود آنالیز سی ام سی سانتسو نمایید.

sunetsu 2200-3000

پودر سی ام سی ثعلب Sunetso سانتسو در گریدهای مختلف

واردات پودر سی ام سی ثعلب سانتسو در گریدهای مختلف با کاربری های مختلف در حال انجام است.

پودر cmc سانتسو انواع صنعتی و خوراکی نیز شامل می شود. در نوع خوراکی این پودر گردیدهای 1700-2400  ، گرید 2200-3000 و گرید بالای 3000 وجود دارد. منظور ار انواع گریدها میزان ویسکوزیته محصول است که با توجه به میزان کاربری می تواند خواص متفاوتی را ایجاد نماید.

پودر کاکائو هلندی و پودر کاکائو ترک آلکالایز و نچرال

یکی دیگر از محصولات مهم و اساسی در موضوع مواد اولیه شکلات سازی بدون شک پودر کاکائو است. پودر کاکائو که مشتق محصول درخت کاکائو است محصولی است که در افریقا رشد میکند. سپس در کشورهای اروپایی و ترک فراوری شده و در قالب کیسه های 25 کیلویی و پالت یک تنی وارد کشور می شود. پودر کاکائو هلندی و پودر کاکائو ترک از نوع آلکالایز و نچرال از انواع معروف و پرکاربرد در کارخانه های کیک و بستنی و شکلات سازی است.

قیمت کافی میت خارجی فله | کافی میت رژیمی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست