تافی یکی از تنقلات خوشمزه و از خانواده شیرینی‌ها می‌باشد. تافی‌ها دارای انواع و برندهای مختلفی هستند و در طعم‌های متفاوت به فروش می‌رسند. در بازار ایران برندهای خارجی و ایرانی تافی موجود است. تافی‌های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و برخی برندها، به‌عنوان برند صادراتی نیز شناخته می‌شوند. تافی نوعی شیرینی کاراملی محسوب می‌شود که با شکر کاراملیزاسیون می‌شود. مهم‌ترین ویژگی تافی نرم بودن آن است. شکر، چربی، شیر، رنگ‌های غذایی و اسانس‌ها مواد تشکیل‌دهنده تافی هستند. البته با توجه به طعم تافی ممکن است از مواد دیگری نیز استفاده شود. تافی مغزدار ارزان یکی از انواع پرفروش و محبوب تافی محسوب می‌شوند که در بازار به شکل بسته‌بندی کیلویی و فله‌ای به فروش می‌رسند.

کارخانه تولیدی تافی

کارخانه تولیدی تافی

در کارخانه تولیدی تافی انواع طعم‌های مختلف تافی مانند تافی میوه‌ای، تافی شیری، تافی زنجبیلی، تافی کره ای، تافی کاکائویی و… تولید می‌شود. تافی مغزدار ارزان نیز یکی از انواع پرفروش و محبوب تافی محسوب می‌شود. در مغز این تافی‌ها از مغزهای مختلفی همچون فندق، گردو، پسته و بادام استفاده می‌شود. این محصولات آنتی‌اکسیدان قوی هستند و باعث حفظ سلامت بدن می‌شوند؛ البته نباید در مصرف تافی‌ها افراط کرد. ازآنجایی‌که این مغزها از ارزش غذایی بالایی برخوردارند معمولاً قیمت تافی‌های مغزدار بیشتر از سایر تافی‌ها می‌باشد. تافی‌های تولیدی کارخانه‌ها در بسته‌بندی‌های مختلف برای عرضه به فروشگاه‌ها و همچنین صادرات به فروش می‌رسند.

انواع برندهای معتبر تافی ایرانی

تافی ایرانی

تافی ایرانی یکی از انواع تافی‌های خوشمزه و صادراتی است. در ایران کارخانه‌ها و برندهای مختلفی درزمینهٔ تولید انواع تافی فعالیت می‌کنند. برخی از انواع برندهای معتبر تافی ایرانی عبارت‌اند از:

  • مینو: مینو یکی از برندهای قدیمی است که درزمینهٔ تولید بیسکویت، آدامس، کیک، نوشابه، ویفر آبنبات و… فعالیت می‌کند. تافی‌های مینو نیز از کیفیت خوب و قیمت مناسبی برخوردارند.
  • آیدین: آیدین نیز یکی از برندهای معتبر تافی ایرانی است که علاوه بر تولید تافی درزمینهٔ تولید شکلات، پاستیل، پودر ژله، ویفر، بیسکویت و آبنبات نیز فعالیت می‌کند.
  • آی تیک: برند آی تیک منحصراً درزمینهٔ تولید انواع تافی و تافی مغزدار فعالیت می‌کند.
  • شونیز: شونیز به نام قبلی داداش برادر یکی از تولیدکنندگان تافی مرغوب در ایران محسوب می‌شود.

 

قیمت شکلات تافی مغزدار ارزان

 تافی مغزدار ارزان

قیمت شکلات تافی مغزدار ارزان با توجه به برند، نوع بسته‌بندی و روش خرید متفاوت است. برای استعلام میزان قیمت این محصول می‌توانید از طریق سایت‌های فروش آنلاین تافی اقدام نمایید. اگر تافی را به‌صورت مستقیم از تولیدی‌ها و واردکنندگان اصلی خریداری نمایید؛ هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. سورن یکی از مراکزی است که انواع تافی را به‌صورت عمده و با بهترین و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.