فروش روغن cbs جانشین | شرکت سورن | Malaysia

 فروش روغن cbs جانشین

یکی از خوراکی‌های خوشمزه و محبوب در بازار ایران شکلات است. برای تولید شکلات از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود. هریک از این مواد دارای ویژگی‌هایی هستند و وظیفه خاصی را بر عهده‌دارند. یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه شکلات، کره یا روغن کاکائو است. کره کاکائو باعث طعم دهی شکلات شده و از ذوب شدن آن در محیط‌های گرم جلوگیری می‌کند. این محصول از دانه‌های میوه درخت کاکائو به دست می‌آید و مقدار تولید آن در جهان محدود است. به همین دلیل بیشتر تولیدی‌های شیرینی و شکلات برای دسترسی آسان‌تر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از روغن cbs جانشین استفاده می‌کنند. در مراکز فروش روغن cbs جانشین انواع برندهای این محصول به‌صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد.

 

 

مشخصات روغن سی بی اس CBS در صنعت

 فروش روغن cbs جانشین

روغن cbs نوعی روغن گیاهی است که از محصولاتی مانند هسته پالم به دست می‌آید. از مشخصات روغن cbs می‌توان به قیمت مناسب و دارا بودن نقطه ذوب بالا اشاره کرد. این روغن‌ها برای تقویت طعم و عطر شکلات مورداستفاده قرار می‌گیرند. روغن‌ cbs قابلیت ترکیب با مقدار کمی از روغن کاکائو را نیز دارد و به‌خوبی با مواد اولیه شکلات‌سازی مخلوط می‌شود. روغن cbs دارای دو نوع پوششی و قالبی است که می‌توان هردو نوع آن را از مراکز فروش روغن cbs جانشین خریداری کرد.

موارد مصرف روغن cbs

 

موارد مصرف روغن cbsموارد مصرف روغن cbs بسیار گسترده است. از این روغن در تولید محصولات مختلفی مانند شکلات، شیرینی، کیک، بستنی، دسر، برخی از مواد لبنی مانند پنیر و… استفاده می‌شود. از دیگر موارد استفاده این روغن تهیه شکلات‌های پوششی می‌باشد. روغن cbs باعث براق شدن سطح شکلات می‌شود و از ذوب شدن شکلات در دماهای بالا جلوگیری می‌نماید. این روغن باعث ماندگاری بیشتر شکلات شده و از بلوم زدن آن در انبار جلوگیری می‌کند.

کار با شکلات سی بی اس

شکلات سی بی اس

شکلات سی بی اس یا شکلات پوششی یکی از شکلات‌های پراستفاده است که از آن به‌عنوان مواد اولیه نیز استفاده می‌شود. این شکلات در بسته‌بندی 12 کیلویی عرضه می‌شود که در هر بسته 4 عدد شکلات سه کیلویی وجود دارد. کار با شکلات سی بی اس ساده است. از این شکلات برای پوشش دادن سطح کیک، شیرینی و شکلات استفاده می‌شود. گاهی نیز از شکلات‌های سی بی اس به‌عنوان مغز کلوچه و کیک استفاده می‌شود. شکلات سی بی اس را می‌توان از مراکز فروش روغن cbs جانشین خریداری کرد.

فروش روغن cbs جانشین

فروش روغن cbs جانشین

بازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش روغن cbs جانشین محسوب می‌شود. این بازرگانی انواع برندهای معتبر و باکیفیت روغن cbs را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت خرید و اطلاع از مشخصات محصولات با واحد فروش سورن در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست