قیمت خرید روغن cbs ویژه مراکز تولیدی

در تولید مواد غذایی همچون شکلات، کیک، شیرینی و… به‌جای استفاده از روغن‌های متداول از روغن کاکائو استفاده می‌شود تا مواد اولیه این محصولات یکدست شود و براقیت و شکنندگی آن حفظ گردد. روغن کاکائو از دانه‌های میوه کاکائو به دست می‌آید. در هر دانه مقدار کمی روغن وجود دارد. به همین دلیل این نوع روغن محدود می‌باشد و دسترسی به آن دشوار است. همچنین میزان قیمت کره کاکائو زیاد است و استفاده از آن چندان به‌صرفه نمی‌باشد. ازاین‌رو بیشتر تولیدی‌های شیرینی و شکلات‌سازی بجای کره کاکائو از روغن cbs استفاده می‌کنند. این روغن از دانه هسته پالم به دست می‌آید و دارای ویژگی‌هایی مانند کره کاکائو است. میزان قیمت روغن cbs بسیار کمتر از کره کاکائو می‌باشد.

مضرات روغن جانشین کره کاکائو

قیمت روغن cbs

روغن cbs دارای ویژگی‌هایی مشابه کره کاکائو می‌باشد. این روغن از بلوم زدن شکلات‌ها در انبار جلوگیری می‌کند. میزان شکنندگی شکلات‌ها را حفظ می‌کند. پوششی براق به سطح شکلات می‌دهد و از آن در برابر دمای بالا و ذوب‌شدگی محافظت می‌کند؛ بااین‌حال قیمت روغن cbs بسیار کمتر از کره کاکائو می‌باشد. برخی از افراد مضراتی برای این روغن بیان کرده‌اند. ازجمله مضرات روغن جانشین کره کاکائو می‌توان به ناسازگاری این ماده برای قلب و عروق اشاره کرد. البته این قضیه به‌طور کامل اثبات نشده است و اگر روغن cbs با کره کاکائو ترکیب شود احتمالاً این مشکلات را به وجود نخواهد آورد.

کار با شکلات سی بی اس

شکلات سی بی اس

یکی از محصولاتی که از روغن cbs تهیه می‌شود، شکلات‌های کیلویی یا پوششی است. این شکلات‌ها به‌طور گسترده‌ای در تولیدی‌های شیرینی و شکلات و قنادی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. شکلات‌های cbs به‌صورت بسته‌های 12 کیلویی که در هر بسته 4 تخته شکلات سه کیلویی وجود دارد، عرضه می‌شود. کار با شکلات سی بی اس بسیار ساده است و از آن بیشتر برای پوشش دادن و تزئین شیرینی و شکلات استفاده می‌شود. البته می‌توان این شکلات‌ها را با مواد اولیه محصولات غذایی نیز ترکیب کرد و برای طعم دهی از آن استفاده کرد.

خرید و قیمت روغن cbs

خرید و قیمت روغن cbs

همان‌طور که گفته شد قیمت روغن CBS بسیار کمتر از روغن‌های کاکائو می‌باشد و استفاده از آن به‌صرفه‌تر خواهد بود. بااین‌حال نمی‌توان برای تمامی برندهای این محصول قیمت یکسانی در نظر گرفت. میزان قیمت روغن CBS بستگی به عوامل مختلفی همچون، نوع بسته‌بندی و وزن آن و مارک و برند محصول دارد. بهترین روش جهت اطلاع از قیمت این محصول تماس با نمایندگی‌ها و مراکز فروش روغن CBS می‌باشد. یکی از این مراکز بازرگانی سورن است. سورن انواع روغن CBS را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست