Rate this post

قیمت خرید شکلات نوروز در ترکمنستان و نمایندگی فروش در ایران توسط شرکت بازرگانی سورن و شکلات ایران در تهران انجام میشود کارخانه HASAR ترکمنستان واقع در شهر عشق آباد می باشد. این کارخانه به عنوان یکی از محدود کارخانه های معروف تولیدی در کشور ترکمنستان به شمار می رود که با محصولات خوب خود شهرت زیادی پیدا کرده است. شکلات نوروز نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. شرکت شکلات سازی نوروز با سیاست های بازاریابی خوب و مارکتینگ قوی نامی مشهور از خود در بسیاری از کشورهای از جمله ایران در تولید شکلات خارجی ساخته اند.  در ادامه بیشتر از دلایل محبوبیت شکلات نوروز صحبت خواهیم کرد.  شما نیز میتوانید برای خرید مستقیم این محصول با ما در تماس باشید. و یا از طریق فرم انتهای این مطلب درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما در تماس باشند.

شکلات نوروز

دلایل محبوبیت و پخش سراسری شکلات نوروز Nowruz

قیمت خرید شکلات نوروز ترکمنستان

شکلات نوروز علی رغم این که شکلات خارجی محسوب می شود و به صورت واردات در ایران وارد شده و به فروش می رسد، اما قیمت خرید شکلات نوروز قیمتی بسیار مناسب و رقابتی است، به گونه ای قیمت فروش شکلات نوروز نه تنها از بیشتر شکلات های خارجی موجود در بازار ایران ارزان تر با فاصله قیمتی فراوانی است، بلکه با بسیاری از محصولات و شکلات های ایرانی دارای رقابت قیمتی می باشد. برای مثال از جمله شکلات های مشابه شکلات نوروز  Nowruz که اساسا برای رقابت با شکلات نوروز تولید شده و در بسته بندی و فرمول ساخت نیز مشابه آن است، شکلات توفیس مغزدار آیدین است. این شکلات علیرغم تولید داخلی آن توسط شرکت آیدین از لحاظ قیمت قیمتی نزدیک به شکلات نوروز دارد.

خرید شکلات نوروز شکلات نوروز

کیفیت شکلات نوروز و طعم دلچسب آن Nowruz

از دلایل مهم دیگر در کنار قیمت خرید شکلات نوروز که راجع به آن توضیح داده شد و از عوامل مهم در فروش شکلات نوروز در سراسر دنیا به حساب می آید، کیفیت بسیار ایده آل و بالای این شکلات است. شکلات مغزدار نوروز با طعمی دلچسب و انعطاف و نرمی خاصی که در جویدن آن به راحتی احساس می شود، باعث علاقه مندی و محبوبیت زیاد این شکلات نزد علاقه مندان شکلات است. بسیار واضح و روشن است که قیمت مناسب و ارزان در کنارکیفیت خوب و قابل قبول، قطعا حجم سفارشات و پخش شکلات نوروز را بالا برده است.

قیمت شکلات نوروز

فرصت های خرید و فروش شکلات نوروز با بهترین قیمت

بدون شک اگر شما هم اندکی در بازار شکلات ایران فعالیت نموده باشید، با شکلات های خارجی نوروز، آشنایی لازم را خواهید داشت چرا که امروزه به عنوان یکی از شکلات های پر فروش و پرطرفدار تبدیل شده است و واردات آن به بازار، با ظرفیت های چشم گیری انجام می پذیرد. همانطور که عنوان شد، شکلات های خارجی نوروز  Nowruz از کشور ترکمنستان وارد بازار ایران می شود، و بنا بر حجم بالای تقاضا و بازار داغی در که در سراسر ایران دارد، فرصت های بسیار خوبی برای خرید و فروش شکلات نوروز برای عمده فروشان و فعالان پخش شکلات خارجی وجود دارد که می توانند در آن حاشیه سود خوبی برا خود و بنگاه های اقتصادی خود به وجود آوردند.

اما همانطور که میدانیم فروش خوب و موفقی نیازمند خرید موفق و مناسب می باشد. لذا مجموعه شکلات ایران از طریق زیرمجموعه بازرگانی خود شرکت سورن شکلات، قیمت خرید شکلات نوروز به صورت عمده را تا حد امکان ارزان و مناسب ارائه داده است تا از این طریق خرید و فروش این شکلات محبوب را برای مشتریان خود امکان پذیر سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شکلات نوروز می توانید از طریق راه های ارتباطی تماس با ما در ارتباط باشید. انواع راه های تماس با ما:

  • ارتباط از طریق تماس با واحد فروش و مشاوره
  • ارتباط از طریق کانال تلگرامی با آدرس chocolatiran@
  • امکان ملاقات حضوری در دفتر بازرگانی مجموعه شکلاتیران در تهران
  • امکان خرید مستقیم از طریق سایت و ثبت سفارش

 

خرید شکلات نوروز

نکات دیگری در خصوص شکلات نوروز Nowruz

نکته قابل توجه دیگری که در خصوص شکلات کاکائویی نوروز  Nowruz می توان بیان نمود، مربوط به داشتن انواع مدل شکلات های متنوع می باشد و از جمله می توان به شکلات های کاراملی، شکلات های پرتقالی و همچنین نمونه های کاپوچینو اشاره نمود و از طرفی استفاده از مغز پشمک در تولید شکلات های نوروز هم می تواند به عنوان یکی از دیگر خلاقیت های این برند به حساب آید.
اکثر واردات شکلات های نوروز با کارتن های سه کیلویی انجام می شود اما گاها مشاهده می شود که این شکلات ها دارای کارتن های مادر دوازده کیلویی نیز هستند. شکلات های نوروز فله ای نیز که به صورت مسافری وارد بازار می شوند با توجه به قیمت های پایین تری که دارند از سوی مشتریان بیشتری انتخاب شده و تمامی این شکلات های نوروز خارجی با قیمت های دست اول، در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

قیمت خرید شکلات نوروز

شکلات های خارجی در بازار

همانطور که در بالا خوانده اید، شکلات نوروز یک شکلات خارجی در بازار ایران محسوب می شود. در ایران هم شکلات ایرانی و هم شکلات خارجی وجود دارد. شکلات نوروز تنها شکلات خارجی موجود در بازار نیست و دیگر شکلات های خارجی از کشور های مختلف در بازار رخ نمایی می کنند. از جمله شکلات های مهم و پر فروش خارجی موجود می توان به شکلات های زیر اشاره نمود:

  • شکلات الیت
  • شکلات مرسی
  • شکلات روشن
  • شکلات اسنیکرز
  • شکلات مارس
  • شکلات جینجر
  • شکلات کیت کت
  • شکلات کیندر
  • انواع شکلات تلخ
  • و …
  • قیمت خرید شکلات نوروز

نشانه های شکلات کیفیت و معتبر چیست؟

در ساخت هر شکلات عمدتا ترکیب کره کاکائو به همراه مواد ترکیب شونده فرعی دیگر طی فرایندهای صنعتی باید انجام شود. کیفیت یک شکلات معتبر و مرغوب به ویژگی های اصلی مواد تشکیل دهنده اصلی که مرکب از دو ماده اصلی آن است و نحوه فراوری و تکنولوژی ساخت آن مربوط می شود. این دو ماده اصلی عبارتند از کره کاکائو و پودر کاکائو.

شکلات 100% یا همان شکلات تلخ کامل کاملا تیره و به رنگ تقریبا سیاه است. هر چقدر درصد تیرگی شکلات بیشتر باشد نشان دهنده این است که شکر کمتری در آن به کار رفته و بیشتر ترکیب آن کاکائو است. معمولا چون کاکائو خالص بسیار گران اسن برای مقرون به صرفه کردن قیمت شکلات ، از افزودنی های دیگری در آن استفاده می کنند. این مورر در خصوص شکلات نوروز نیز صادق است. در واقع مغز ژله ای شکلات نوروز یک راه حل برای این است که با حفظ خوشمزگی و طعم کاکائو با استفاده از مغز این شکلات ، میزان کاکائو مصرفی در آن را کمتر کنند که در نتیجه در قیمت شکلات نوروز تاثیر گذار باشد. دیگر انواع شکلات های مغزدار در بازار نیز با همین هدف تولید می شود. البته این ترکیبات علاوه بر مقرون به صرفه کردن قیمت شکلات ، باعث تنوع در طعم مزه آن نیز می شود. یکی از فرایندهای اصلی در که در ساخت شکلات باید به کار رود ، تمپرینگ کردن شکلات است. شکلات تمپرینگ شده دارای ظاهری بسیار براق تر است. برای شناسایی شکلات تمپرینگ شده می توان شکستن صدادار شکلان و نیز جدا شدن راحت آن از قالب را عنوان کرد که با میتوان راه های شناسایی آن عنوان نمود.

در موقع خرید شکلات یک نکته بسیار مهم وجود دارد که برای خرید شکلاتی با کیفیت میتوانید به ـن توجه نمایید:

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]اگر در عنوان شکلت نوشته شده باشد  : فراورده کاکائویی یعنی کره کاکائو در آن موجود نیست و به جای آن روغن جانشین کره کاکائو وجود دارد. ضمنا فراورده کاکائویی فرایند تمپرینگ ندارد.[/box]

قیمت خرید شکلات نوروز

خرید آنلاین شکلات نوروز

امروزه با توجه به به هزینه های بالای سفر و حمل و نقل از یک طرف و هدر رفتن زمان و انرژی از طرفی دیگر، بسیاری از تاجران و خریداران ترجیح می دهند سفارشات خود را در محل فعالیت خود دریافت نمایند. نکته بسیار مهم و ضروری در خصوص خرید اینترنتی شکلات نوروز و یا هر محصول دیگر، اعتبار تامین کننده و اعتماد مشتری است. چرا که متاسفانه در برخی موارد ، افرادی سودجو از این روش ها اقدام به کلاه برداری می نمایند. گروه شکلاتیران به همت کارشناسان و کارمندان خود، بستری مطمئن برای خرید آنلاین شکلات نوروز برای مشتریان خد فراهم آورده است تا از این طریق به کاهش هزینه ، افزایش سرعت و سوداوری بیشتری برای مشتریان خود کمک نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قیمت خرید شکلات نوروز

قیمت خرید شکلات نوروز Nowruz

شکلات نوروز ترکمنستان با اینکه شکلاتی خارجی در بازار ایران محسوب می شود، قیمت فوق العاده مناسبی را در بازار دارد و از بسیاری از برندهای داخلی نیز ارزان تر است. با توجه به نوسانات ارزی ، برای کسب قیمت خرید شکلات نوروز واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند.

قیمت خرید شکلات نوروز

فروش اینترنتی شکلات نوروز

برای فروش اینترنتی شکلات نوروز ، راه های متنوعی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. ثبت سفارش از طریق سایت ، تماس با واحد فروش و ثبت سفارش و نیز ارتباط با ادمین کانال تلگرامی کانال شکلاتیران به آدرس chocolatiran@ از جمله راه های ارتباطی با ما است.

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]