بهترین قیمت عمده پودر کاکائو S9 ترک | Altin Marka

قیمت وارداتی و مسقیم پودر کاکائو آلتین مارکا S9 ترکیه | Altin Marka، جهت مصرف عمده کارخانه ها، مراکز پخش، کارگاه های تولیدی و سایر صنایع وابسته به پخش از طریق بازرگانی پودر کاکائو سورن داخل ایران ایران در حال عرضه است.

مشخصات پودر کاکائو S9 ترکیه  ALTIN MARKA

برای صحبت در مورد مشخصات پودر کاکائو S9 ترکیه  ALTIN MARKA بهتر است ابتدا به معرفی پودر کاکائو S9 بپردازیم:

پودر کاکائو S9 چیست؟

در خصوص پودر کاکائو Altin Marka، مشخصات مهمی وجد دارد که باید در هنگام مصرف در صنایع مربوط به آن بیشتر توجه کرد. از جمله مهم ترین این فاکتورها، درصد رنگدهی، طعم و بو و میزان چربی پودر کاکائو می‌باشد. یکی از راه های شناسایی پودر کاکائو علاوه بر شناخت برند، می تواند مطالعه برگه آنالیز پودر کاکائو باشد.

پودر کاکائو اس 9 معمولا به دلیل رنگ زیبای قهوه ای متمایل به قرمز یا تیره‌ای که دارد در میان مدل‌های مختلف پودر کاکائو بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نکته مهم در معرفی این پودر کاکائو می‌تواند این موضوع باشد که اسنو نام کد شرکت آلتین مارکا می‌باشد و در واقع خودش نه اسم کارخانه و نه برند کاکائو است.

پارامتراستانداردنتیجه تجزیه و تحلیل
مزه و بومعمولیمعمولی
رنگ و ظاهرقهوه ای

بدون مواد خارجی

قهوه ای مایل به سیاه

بدون مواد خارجی

محتوای چربی10-1211.86
میزان رطوبتحداکثر 4.52.22
pH (رقت 10%)8.8±0.49.12
ظرافت (آزمایش الک 75u = 200 مش)0.2±99.699.4
خاکستر کلحداکثر 1211.84
FFA (به عنوان اسید اولئیک)حداکثر 1.751.68
سلولزحداکثر 76
تعداد کل صفحهحداکثر 5000100
مخمر و کپکحداکثر 100منفی
انتروباکتریاسهمنفیمنفی
کلیفرممنفیمنفی
استافیلوکوکوس اورئوسمنفیمنفی
سالمونلامنفیمنفی

بشتر بخوانید: قیمت و خرید شکلات تخته ای خانواده

قیمت پودر کاکائو آلتین مارکا S9 ترکیه در ایران

 عوامل زیاد و مهمی در تعیین قیمت پودر کاکائو S9  دخیل .

از جمله آن می توان به زمان و مقدار سفارش آن و نوع شرایط پرداختی پودر کاکائو اشاره کرد. بعد از شناخت کیفیت و مشخصات پودر کاکائو، مهم ترین مساله قیمت است و  از مشخصات و ویژگی های اصلی پودر کاکائو های ترک قیمت مناسب و مقرون به صرفه در کنار کیفیت قابل قبول است.

فروش مستقیم و بی واسطه در بازرگانی سورن سبب شده تا قیمت آلتین مارکا اسنو جهت تولیدی های صنایع شکلات سازی با نرخ ارزان تری عرضه شود. تولید کنندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت به روز پودر کاکائو آلتین مارکا S9 با واحد فروش بازرگانی سورن در تماس باشند.

پودر کاکائو S9

بهترین پودر کاکائو خالص کدام است؟

پودر کاکائو از جمله مواد اولیه ای است که در بسیاری از تولیدات کارخانجات محصولات غذایی مورد استفاده زیادی قرار میگیرد.همچنین در بسیاری از موارد از پودر کاکائو به صورت مستقیم در تولید و تزئین کیک و دسر در منزل نیز استفاده می شود.

اما یکی از مهم ترین سوالات در زمینه تولید و خرید پودر کاکائو توسط تولید کنندگان این است که کدام نوع از پودر کاکائو بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید به ویژگی ها و کاربردهای مصرف دقت داشت. مثلا برای یک صنعت مانند شکلات سازی مصرف پودر کاکائو S9 آلتین مارکا با توجه به کیفیت و قیمت مقرون به صرفه است. در صنعت دیگر مدل S8 کاربرد بیشتری دارد. با این وجود برندهای پودر کاکائو خارجی در ایران که مشخصات و آنالیز دیتا شیت قابل قبولی داشته باشند می توانند از جمله مارک های پودر کاکائو زیر باشند:

پودر کاکائو S9

فروش عمده پودر کاکائو ویژه کارخانجات

با توجه به اینکه مصرف و نیاز کارخانجات به پودر کاکائو بالا و دائمی است. این خرید می تواند در قیمت و هزینه های نهایی محصولات تاثیر مستقیم داشته باشد، بازرگانی پودر کاکائو سورن ، فروش عمده پودر کاکائو ویژه کارخانجات و مراکز صنعتی وابسته به پودر کاکائو را با بهترین قیمت در ایران عرضه می نماید. از دیگر خدمات ما در این زمینه ارسال مستقیم سفارشات به تمامی شهرستان ها می باشد.

پودر کاکائو S9

خرید اینترنتی پودر کاکائو فله

همانطور که عنوان شد، امکان ارسال سفارشات از طریق بازرگانی سورن به سراسر کشور وجود دارد و برای راحتی بیشتر مشتریان گرامی خرید اینترنتی پودر کاکائو فله از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس با واحد پشتیبانی و فروش امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قیمت پودر کاکائو کیلویی (عمده) چقدر است؟

به طور معمول پودر کاکائو صنعتی در بسته بندی های 25 کیلویی و پالت های یک تنی به کشور وارد می شود.

عواملی مانند مقدار سفارش در قیمت گذاری آن بسیار مهم است. این که شما به صورت جزئی خرید می کنید یا عمده و نواسانات ارزی به طور مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر دارد.

به طور مثال قیمت 4 تن پودر کاکائو آلتین مارکا اس 9 با 200 تن بسیار متفاوت خواهد بود.

همچنین زمان سفارش آن نیز مهم است . مثلا در بعضی ماه های سال مانند تیر و مرداد شاهد افت قیمت هستیم و هر چه به پایان سال می رویم قیمت آن افزایش پیدا می کند.

شرایط پرداخت نیز مهم است. به طور مثال عده زیادی از واردکنندگان منتظر ارز دولتی می مانند که ممکن است باعث تاخیر در خرید شود.

برای کسب اطلاعات در این زمینه واحد فروش و پشتیبانی ارائه دهنده اطلاعات کامل به مشتریان گرامی است.

پودر کاکائو S9

وارد کننده پودر کاکائو S9

یکی از مهم ترین واردات پودر کاکائو در کشور جهت فعالیت های تولیدی پودر کاکائو آلتین مارکا اسنو است. آلتین مارکا اس9 در بسیاری از کارخانجات تولیدی به عنوان ماده اصلی و اولیه محصولات غذایی مورد نیاز قنادی و نانوایی ها شناخته می شود. وارد کنندگان پودر کاکائو اسنو S9 ترکیه در کشور با توزیع این پودر در سراسر کشور خدمات خود را عرضه می کنند.

در بازرگانی سورن همچنین اقلام اولیه ای نظیر پودر نارگیل، کنجد، لسیتین، پودر گوارگام،سی ام سی و ….. وارد و با قیمت عمده در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد. پیشنهاد ما این است که با مراجعه به سایت شکلاتیران با انواع آنها آشنا و از شرایط خرید هر کدام اطلاع پیدا کنید.

خرید پودر کاکائو اسنو ترکیه S9 Altin Marka

خیلی ها در بازار این محصول را پودر کاکائو اسنو ترکیه می نامند. خرید پودر کاکائو اسنو ترکیه دارای قیمت مقرون به صرفه و شرایط واردات آسان تری می باشد به علاوه این که کیفیت پودر کاکائو اسنو ( S9 Altin Marka) در حد استاندارد و مطابق با نیاز تولید کنندگان می باشد.

پودر کاکائو S9

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست