Rate this post

لیست قیمت تافی ، قیمت شکلات تافی فله ، قیمت شکلات تافی، کارخانه ، قیمت شکلات کیلویی ایرانی

لیست قیمت شکلات تافی ، به عنوان یکی از مهم ترین و محبوبت ترین تولیدات شکلات داخلی، جزء ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین انواع شکلات ایرانی محسوب می شود. تافی ها در ایران انواع مختلفی دارند و جزء متنوع ترین دسته های شکلات می باشند. اگر بخواهیم آماری در خصوص انواع شکلات تافی Toffee ارائه دهیم، دسته بندی کلی toffee ها به صورت زیر است:

  • انواع تافی مغزدار با طعم های متنوع شامل مغزهای میوه ای، مغزهای کاکائویی، مغز کره ای، مغز شیری، مغز نارگیلی و غیره
  • انواع تافی میوه ای
  • انواع تافی رولن
  • انواع تافی ترش در طعم های متنوع

لیست قیمت شکلات تافی

لیست قیمت شکلات تافی در انواع مختلف

در خصوص لیست قیمت شکلات تافی با توجه به نوسانات بازارها و ارز و قیمت متفاوت مواد اولیه که در ساخت تافی به کار می رود، نمی توان قیمت مشخصی را مطرح نمود. با این وجود، همیشه بین قیمت خرید عمده شکلات تافی به صورت عمده و قیمت فروش تکی و مصرف کننده چیزی در حدود 50% فاصله قیمتی هست که این عدد می تواند حاشیه فروش و سود خوبی برای بنگاه و فروشگاه های مشتریان عزیز داشته باشد.

لیست قیمت شکلات تافی

هر آنچه که درباره تافی Toffee باید بدانید

تافی یا همان شکلات تافی، ترکیبی از کارامل، شکر و چند طعم دهنده از جمله کره کاکائو و شیر است که حالت های مختلفی از جمله مغزدار در آن موجود است. شکلات تافی ها معمولا به خاطر قیمت مقرون به صرفه و ارزانشان در حجم های فله بالا به فروش می رسند. لذا به طور معمول تافی ها در بسته بندی های 500 گرمی، 1000 گرمی و 3000 گرمی بسته بندی و در کارتن های 12 کیلویی به فروش می رسند.

در واقع، به خاطر قیمت مقرون به صرفه بودن شکلات تافی و تنوع بالا در کنار طعم خوب آن، شکلات تافی ها در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارند. در حال حاضر، شکلات تافی های ایران در بیش از 70 کشور دنیا وارد شده و به فروش رسیده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت لیست قیمت شکلات تافی فله با واحد پشتیبانی و فروش در تماس باشید.

لیست قیمت شکلات تافی

فروش مستقیم شکلات تافی از کارخانه (Chocolate Toffee)

فروش مستقیم شکلات تافی از کارخانه (chocolate Toffee) در جهت منافع تامین کنندگان و عرضه کنندگان شکلات در کشور است به همین خاطر امکان خرید فله ای تافی به صورت اینترنتی و حضوری فراهم شده است. شکلات تافی با قیمت مستقیم درب کارخانه برای مشتریانمان عرضه می شود. برندهای تولیدی که تقاضای زیادی در بازارهای داخلی و بازارهای صادراتی را شامل شده اند ، محصولات زیر می باشند.

لیست قیمت شکلات تافی

خرید از کارخانه تافی ایران تبریز

خرید از کارخانه تافی ایران تبریز توسط تامین کنندگان داخلی و خارجی صورت می گیرد. شرکت تافی ایران در سال 1360 ایجاد شد و در طی این سال ها، با گسترش مجموعه و تولیدات خود موفق به تامین بازار داخل و حتی کشورهای دیگر نیز شده است. در واقع، انواع شکلات و تافی در کارخانه تافی ایران تولید می شوند و بسته بندی آنها نیز به صورت کاملا حرفه ای صورت می گیرد.

این فعالیت حرفه ای و تولید تافی های باکیفیت زمینه فروش بالای تافی های کارخانه را فراهم کرده است. از طرف دیگر، محصولات کارخانه تافی ایران بسیار منصفانه قیمت گذاری می شوند و قیمت خرید عمده ای آن ها نیز یک رقم مناسب است که این رقم، توجه تامین کنندگان خارجی را نیز به خود جلب کرده است. با برقراری تماس می توانید از قیمت هر یک از محصولات کارخانه تافی تبریز مطلع شوید.

لیست محصولات شرکت تافی تبریز

لیست محصولات شرکت تافی تبریز

آشنایی با لیست محصولات شرکت تافی تبریز به تامین کنندگان محترم می تواند کمک کند تا انتخاب دقیق تر و متنوع تری داشته باشند. تعدادی از پرفروش ترین تافی های کارخانه به شرح زیر است:

  • شکلات تافی نارگیلی

  • شکلات تافی کره ای

  • شکلات تافی شیری

  • شکلات تافی کاکائویی

  • شکلات تافی میوه ای در طعم های مختلف

  • شکلات تافی مغزدار در طعم های مختلف

یکی از پیشنهادهای ویژه ما به مشتریان خود شکلات تافی نارگیلی است. این شکلات هم طعم خوبی دارد و هم ارزش غذایی آن بالا است که این ارزش غذایی باعث فروش بالای آن شده است. ضمن اینکه، شرکت تافی ایران با تولید شکلات های استاندارد و باکیفیت موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد ملی ایران شده است و محصولات را کاملا حلال و حرفه ای تولید می کند که این موضوع بر افزایش فروش محصولات تاثیر فوق العاده ای گذاشته است.

لیست قیمت شکلات تافی تبریز

لیست قیمت شکلات تافی تبریز

لیست قیمت شکلات تافی تبریز به گونه ای است که هر تامین کننده و بازرگانی را به خرید تافی های آن ترغیب می کند. ضمن اینکه، قیمت هر تافی با توجه به مواد پایه ای به کار رفته در آن، وزن شکلات و نوع بسته بندیش تعیین می شود. شما عزیزان با خرید شکلات های ارزان قیمت شرکت تافی ایران و فروش آن می توانید به سود زیادی دست یابید؛ به خصوص در روزهای نزدیک به مناسبت هایی همچون عید نوروز، این سوددهی بیشتر هم خواهد شد.

صادرات تافی به پاکستان

صادرات تافی به پاکستان

صادرات تافی به پاکستان در تناژ بالایی صورت می گیرد. پاکستان جزء کشورهایی است که همواره تعامل سازنده ای با کشور ما داشته و محصولات زیادی بین دو کشور تعامل می شود. شکلات تافی یکی از محصولاتی است که در پاکستان طرفداران زیادی دارد و عرضه آن در این کشور با استقبال خوبی همراه شده است، به همین خاطر صادرات شکلات ایرانی به پاکستان تداوم داشته و همچنان نیز در تناژ بالایی وارد این کشور می شود.

همانطور که می دانید، پاکستان همچون کشور ما یک کشور اسلامی است و شباهت های زیادی از نظر دینی و فرهنگی با کشور ما دارد. مصرف شیرینی جات نیز در این کشور همسایه بسیار بالا است که این موضوع باعث شده واردات شکلات جهت تامین بازار پاکستان صورت بگیرد. از آنجایی هم که تولیدکنندگان ایرانی بسیار باتجربه هستند و در تولید شکلات های حلال و خوش طعم تبحر بالایی دارند، مورد توجه کشورهای همسایه و نزدیک همچون پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، عراق و … قرار گرفته است.

[gravityform id=”3″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای