پخش شکلات ایران در تهران و شهرستان ها

پخش شکلات ایران، در انواع مدل ها، طعم ها، بسته بندی ها و رنگ در مرکز تامین و فروش شکلات ایران به صورت عمده برای خریداران  و توزیع کنندگان عمده بازارها با قیمت های عمده درب کارخانه انجام می شود.

تاریخچه شکلات ایران و فرصت های خرید و فروش

قدمت صنعت شکلات و تافی ایرانی به نزدیک شصت سال رسیده ات. اما با گذشت هیمن زمان نسبتا اندک ما پیشرفت های بسیاری را در این زمینه شاهد بوده ایم و صنعت شکلات ایران بسیار پیشرفت داشته است. به طوریکه در حال حاضر کارخانه ها و تولیدی های بسیاری در ایران و در شهرهای مختلف مشغول تولید انواع شکلات و تافی هستند. نکته جالب اینجاست که در صنعت شکلات بر خلاف صنایع بسیار دیگر مانند زعفران که هنوز به صورت سنتی کا می شود، با استاندارهای روز بسته بندی و بهداشت های جهانی تولید و قابل رقابت با تولیدات کشورهای دیگر می باشد. از این رو ما در بحث صادرات سال به سال شاهد پیشرفت بیشتر و حجم بالاتری از صادرات شکلات و تافی ایرانی هستیم.

پخش شکلات ایران

پخش شکلات ایران و انواع آن

ما در مرکز شکلات ایران به عنوان بورس تامین و فروش شکلات، با شناخت کافی و روابط بلند مدت با تامین کنندگان معتبر، با کیفیت، مطمئن و از همه مهمتر دارای محصولات با قیمت های مناسب، آماده پخش شکلات ایران مورد نیاز شما خریداران عزیز را صورت عمده هستیم. سفارشات عمده مشتریان به صورت مستقیم از درب کارخانه بارگیری و به درب فروشگاه و انبار خریداران در هر شهرستانی که فعالیت می نمایند ارسال می شود.انواع شکلات و تافی ایرانی شامل موارد زیر است:

پخش شکلات ایران

شکلات و تافی ایران به صورت بسته بندی و فله شامل:

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

پخش شکلات ایران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست