Rate this post

پودر کاکائو نچرال آلتین مارکا

سازنده پودر کاکائو نچرال آلتین مارکا کشور ترکیه است. این کشور که از همسایه های ما به حساب می آید یکی از بزرگترین تولید کنندگان پودر کاکائو در جهان محسوب می شود و تولیدات آن از جمله پودر کاکائو طبیعی برند آلتین مارکا طرفداران بسیاری در ایران دارد و کارخانه های زیادی در کشور ما از شکلات سازی گرفته تا کارخانه های لبنیاتی و … مایل به استفاده از این پودر کاکائو خوش رنگ در محصولات شان هستند. در واقع، این پودر کاکائو از محصولات محبوب وارداتی است که توسط بازرگانی سورن ارائه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این پودر کاکائو خارجی با ما تا پایان این بخش همراه باشید.

پودر کاکائو نچرال آلتین مارکا ترکیه

پودر کاکائو نچرال آلتین مارکا ترکیه

پودر کاکائو نچرال آلتین مارکا ترکیه چند گرید دارد که پرکاربرد ترین آن گرید S9 است. در مجموعه ما، انواع گریدهای آلتین مارکا در بسته بندی ۲۵ کیلویی ارائه می شود. قیمت گریدهای Altinmarka نسبت به نمونه های مشابه شان که توسط برندهای پودر کاکائو اسپانیا، هلند و … ساخته می شود قیمت مناسب تری داشته و در کنار قیمت خوب، مرغوبیت نیز دارد.

ضمن اینکه، پودرهای کاکائو از میزان چربی های مختلفی برخوردار هستند که یکی از بهترین میزان چربی ها حدود ۱۰ الی ۱۲ است که گریدهای آلتین مارکا از آن برخوردار هستند و با این میزان چربی تولید می شوند. بنابراین آلتین مارکا با میزان چربی استاندارد توانسته است رضایت تولید کنندگان را فراهم نماید. در مرکز ما انواع پودرهای کاکائو وارداتی از جمله همین پودرکاکائو ارائه می شود بنابراین شما دوستان عزیز گزینه های متنوع و زیادی را برای انتخاب پودر کاکائو خواهید داشت.

مشخصات پودر کاکائو آلتین مارکا اصل

مشخصات پودر کاکائو آلتین مارکا اصل

در زیر مشخصات پودر کاکائو آلتین مارکا اصل را ذکر نموده ایم:

  • تولید با میزان چربی استاندارد

  • تولید در گریدهای مختلف

  • بسته بندی ۲۵ کیلویی

  • بو و رنگ عالی

  • کیفیت مطلوب

  • قیمت مناسب

سفارش پودر کاکائو Altinmarka ترک از بازرگانی پودر کاکائو

سفارش پودر کاکائو Altinmarka ترک

دریافت سفارش پودر کاکائو Altinmarka ترک از بازرگانی پودر کاکائو سورن در مقایسه با نمونه های مشابه اروپایی اش بیشتر است که از دلایل این موضوع می توان به فراوانی آن در ایران اشاره کرد. واردات محصولات ترک به نسبت محصولات اروپایی راحت تر صورت می گیرد و از آنجایی که از قیمت و مرغوبیت خوبی نیز برخوردار هستند کارخانه های ایرانی میل بیشتری به خرید آن دارند و اینکه در هر زمانی این محصول در دسترس آنها خواهد بود. جهت کسب اطلاعات درباره قیمت این پودر کاکائو و ثبت سفارش با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای