Rate this post

خرید روغن سی بی اس ISF

خرید روغن سی بی اس ISF به منظور استفاده از آن به جای کره کاکائو انجام می گیرد. کیک و شیرینی از مواد غذایی هستند که در هر قنادی، روزانه و در تعداد بالا تولید می شوند حال با احتساب اینکه هر کشوری دارای هزاران قنادی و کارگاه عرضه کیک و شیرینی است به این برآورد می رسیم که به اندازه لازم درخت کاکائو در جهان وجود ندارد که پاسخگو نیاز تمام مراکز تولیدی باشد و اگر هم کارگاه کارخانه یا قنادی بخواهد کره کاکائو را به فرمولاسیون محصولات اش بیفزاید بایستی هزینه بسیار بالایی را برای آن در نظر بگیرد که این کار به افزایش قیمت نهایی محصول می انجامد و طبیعتا درصد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهند داد.

به این ترتیب، قنادی ها و کارگاه های فعال در ایران و سایر کشورهای جهان به جای افزودن کره کاکائو در داخل محصولات خود از روغنی به نام سی بی اس استفاده می کنند. این روغن بهترین جانشین است و برخلاف روغن های دیگر، کیفیت محصول را کاهش نمی دهد و عملکرد آن دقیقا مانند کره کاکائو است به همین دلیل اکثریت مراکز تولیدی در جهان، این ماده را بهترین جایگزین برای کره کاکائو می دانند. در ادامه، به تشریح جامع تر این ماده اولیه کیک و شیرینی پرداخته ایم.

خرید روغن سی بی اس ISF مالزی با قیمت مناسب

خرید روغن سی بی اس ISF مالزی با قیمت مناسب

یکی از کشورهایی که در تولید روغن سی بی اس عالی است کشور مالزی می باشد. این کشور آسیایی با تولیدات باکیفیت خود باعث شده نظر کشورهای دیگر به محصولات اش جلب شود و در نهایت، صادرات این روغن را رقم زده است. بازرگانی سورن نیز به دلیل مرغوبیت بالا تولیدات مالزی خرید روغن Cbs را از این کشور انجام می دهد.

انواع روغن cbs

  • روغن cbs پوششی
  • روغن cbs قالبی

مشخصات روغن cbs ISF

مشخصات روغن cbs ISF

_ مزه آن بسیار نزدیک به کره کاکائو بوده و طعم عالی دارد.

_ وجود آن، عطر محصول تولیدی را بهبود می بخشد.

_ استفاده از آن برای قالب گیری کار راحتی است.

_ باعث برق زدن و ماندگاری برق آن می شود.

_ سی بی اس انعطاف پذیری بالایی دارد.

_ در مقابل حرارت زیاد، مقاوم است.

قیمت روغن سی بی اس ISF

قیمت روغن سی بی اس ISF

قیمت روغن سی بی اس ISF به چند عامل بستگی دارد. اول اینکه این روغن از مدل پوششی باشد یا مدل قالبی و دوم اینکه متعلق به کدام کشور باشد. از آنجایی که قیمت هر محصول وارداتی ممکن است دست خوش تغییراتی شود توصیه می کنم برای اطلاع از قیمت روغن cbs در وزن دلخواه خود با واحد فروش تماس فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای