Rate this post

مجموعه مشاوره و بازرگانی پودر کاکائو سورن ، بورس خرید مستقیم و بی واسطه انواع پودرهای کاکائو ارجینال معتبر و با نام و نشان خارجی از کشور های اروپایی و آسیایی ، نیاز تولید کنندگان و کارخانجات داخلی را در این زمینه پشتیبانی می نماید. پودر کاکائو خارجی ها با توجه به تنوع و کیفیت های متفاوتشان در بازار مدل های زیادی دارند که با توجه به محصول مورد استفاده ، باید انتخاب و استفاده شوند. بنابراین مشاوره خرید پودر کاکائو خارجی  از الزاماتی است که برای پشتیبانی بیشتر مشتریان انجام می شود.

مشاوره خرید 6 مارک برتر پودر کاکائو خارجی

بهترین پودر کاکائو باید چگونه باشد

برای دانستن اینکه بهترین پودر کاکائو چیست و چه مشخصاتی دارد باید  در مورد خصوصیات و کاربرد این محصول پر استفاده و مفید اطلاعات بیشتری داشته باشیم. پودر کاکائو در بازار در دو نوع موجود است:

  1. پودر کاکائو طبیعی یا ارگانیک: این پودر کاکائو که به آن پودر کاکائو خالص هم گفته می شود ، به طور طبیعی از دانه های درخت کاکائو و روغن آن تهیه می شود و بدون تغییر بسته بندی می شود و هیچگنه تغییرات شیمیایی در آن حاصل نمی شود. با توجه به اینکه نیز است برای استفاده نهایی از پودر کاکائو کمی خواص آن تغییر یابد آن را قلیایی می کنند.
  2. پودر کاکائو قلیایی آکالایزر شده :  این پودر کاکائو با تغییراتی که به صورت شیمیایی در آن حاصل می شود دارای خواص بیشتری از جمله رنگ تند تر و طعم بیشتر می شود. با قلیایی کردن از حدود 5 درصد الی 8 درصد که به صورت استاندارد و تحت نظر اداره بهداشت و سازمان استاندارد انجام می شود ، پودر کاکائو آلکالایزر حاصل می شود که در تولیدی ه بسیار پر کاربرد است. بهترین پودر کاکائو  باید خواص قلیایی استاندارد ، درصد چربی استاندارد (حدو 10 الی 12 ) را داشته باشد.

پودر کاکائو خارجی

مشاوره انتخاب بهترین مارک پودر کاکائو خارجی

انتخاب بهترین مارک پودر کاکائو خارجی نیازمتد دو فاکتور اساسی است. اول کاربرد آن و سپس قیمت پودر کاکائو. یعنی یک کارخانه و تولید کننده علاوه بر اینکه کارایی و کیفیت را باید مد نظر داشته باشد، باید موضوع قیمت را نیز در نظر بگیید و سپس اقدام به انتخاب و خرید بهترین مارک پودر کاکائو خارجی مناسب با محصولات خود بنماید. بازرگانی پودر کاکائو سورن ، با عرضه مستقیم بهترین پودر کاکائو خارجی های بازار شامل برندهای زیر ، مسیری آسان برای خریدهای شما در سراسر کشور ایجاد نموده است:

  1. پودر کاکائو هلندی کارگیل کد GT 50 با نام تجاری CARGILL GERKENZ

پودر کاکائو کارگیل هلند که به نام گرکنز نیز معروف است، بدون شک یکی از بهترین و معتبرترین پودرکاکائوهای خارجی در بازار ایران به شمار می رود. کارخانه پودر کاکائو کارگیل هلند در زمینه توزیع مواد اولیه شکلات شیرینی در سراسر جهان فعالیت می نماید و یکی از این کشورها نیز ایران است. واردات پودر کاکائو هلندی سالانه در وسعت بالایی برای کارخانه ها و تولیدی های شکلات شیرینی انجام و عرضه می شود. معروفترین کد پودر کاکائو کارگیل جی تی 50 است.

پودر کاکائو خارجی

  1. پودر کاکائو ترکیه ای اس 9 یا S9  با نام تجاری ALTIN MARKA S9

پودر کاکائو ترک اسنو محبوب ترین پودر کاکائو خارجی نزد کارخانه ها و تولیدی های شکلات شیرینی و کیک و بیسکوییت و لبنبات در ایران محسوب می شود. تیرگی رنگ کاکائو اس9 و قابلیت رنگ دهی بالای آن در کنار بوی تندی که در محصولات نهایی می تواند ایجاد نماید از دلایل اصلی محبوبیت این پودر نزد ایرانیان است. پودر کاکائو S9 نیز در کیسه های 25 کیلوگرمی ، وارد و در انبارهای عمومی به صورت پالت های 1000 کیلویی بسته بندی و در سراسر کشور توزیع می شود. کارخانه التین مارکا ترکیه ، توزیع کننده این کاکائو در سراسر جهان و ایران به شمار می رود

پودر کاکائو خارجی

  1. پورد کاکائو اندونزی جامبی JAMBI CACAO POWDER

پودر کاکائو اندونزی جامبی یا روچر یا کارگیل اندونزی جزو پودر کاکائو های ارزان در بازار ایران به شمار می روند. این محصولات می توانند به عنوان مواد اولیه برای کیک و کلوچه های ارزان تر مورد استفاده قرار گیرد. پودر کاکائو اندونزی جامبی نسبت به سایر پودر کاکائو های ترک و اروپایی هم قیمت کمتری دارد و هم قائدتا از کیفیت کمتری برخوردار است.

پودر کاکائو خارجی

  1. پودر کاکائو آلمانی لوکس فاین LUX FINE GERMANY CACAO POWDER

پودر کاکائو خارجی

  1. پودر کاکائو بنسروپ هلند BENSDROP CACAO POWDER

پودر کاکائو خارجی

پودر کاکائو اپرا Opera فرانسه کد OP 9 , OP 11

در خصوص پودر کاکائو اپرا فرانسه به جرات می توان گفت یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین های کاکائوهای اروپایی در ایران است. پودر کاکائو Opera با دو کد Op 9 و Op 11 در ایران از طریق بازرگانی سورن عرضه می شود. کارخانه های تولیدی و شرکت های بازرگانی برای خرید پودر کاکائو تیره با طعم دهی بالا می توانند برای خرید عمده با قیمت های وارداتی از طریق تماس با واحد فروش نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایند.

درجه آلکلایزر 10 12 پودر کاکائو اپرا فرانسه با درجه قلیایی و درصد چربی استاندارد که در کیسه های 25 کیلویی عرضه میشود ، باعث کیفیت بالا و مطلوب این پودر شده است. برای تهیه انواع پودر کاکائو فرانسه می توانید از مرکز فروش پودر کاکائو در تهران، بازرگانی سورن اقدام کنید.

پودر کاکائو اپرا Opera فرانسه
پودر کاکائو اپرا Opera فرانسه کد OP 9 , OP 11

پودر کاکائو اسپانیا

پودر کاکائو اسپانیا از دانه های کاکائوی مرغوب و تازه تهیه می شود. این پودر دارای طعم و عطر بی نظیری است و برای تولید انواع محصولات غذایی و نوشیدنی، از جمله شکلات، کیک، بیسکویت، هات چاکلت و نوشیدنی های شکلاتی، استفاده می شود.

پودر کاکائو اسپانیا در انواع مختلف، از جمله پودر کاکائو تلخ، پودر کاکائو نیمه تلخ و پودر کاکائو شیرین، عرضه می شود. این پودر ها دارای درصد چربی متفاوتی هستند که بر طعم و عطر آنها تأثیر می گذارد. برخی از ویژگی های پودر کاکائو اسپانیا عبارتند از:

  • طعم و عطر بی نظیر
  • کیفیت بالا
  • ارزش غذایی بالا
  • تنوع در انواع
  • قیمت مناسب

پودر کاکائو مالزی

پودر کاکائو مالزی عمده معمولاً در کیسه های ۲۵ کیلویی و پالت های ۷۵۰ کیلویی عرضه می شود. این پودر ها برای استفاده در صنایع غذایی، از جمله تولید شکلات، کیک، بیسکویت، هات چاکلت و نوشیدنی های شکلاتی، مناسب هستند.

قیمت پودر کاکائو مالزی عمده به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله برند، کیفیت، درصد کاکائو، درصد چربی و حجم خرید. به طور کلی، قیمت پودر کاکائو مالزی عمده نسبت به پودر کاکائو مالزی خرده فروشی کمتر است.

برای خرید پودر کاکائو مالزی عمده می توان از شرکت های بازرگانی که در زمینه واردات و صادرات مواد اولیه صنایع غذایی فعالیت می کنند، اقدام کرد.

پودر کاکائو مالزی را می توانید از فروشگاه اینترنتی کام کایا از مجموعه سورن خریداری کنید.

در اینجا برخی از برندهای محبوب پودر کاکائو مالزی آورده شده است:

  • Milo
  • Dutch Lady
  • Nestle
  • Cadbury
  • Mars

خرید پودر کاکائو مرغوب و ارسال سفارشات سراسر کشور

برای خرید پودر کاکائو مرغوب خارجی مناسب با کسب و کار و تولیدی مجموعه خود به صورت مستقیم با بهترین قیمت های بازار ، می توانید از طریق تماس با واحد فروش و پشتیبانی اقدام به مشاوره و خرید نمایید. پودر کاکائو مرغوب با توجه به محصول شما باید انتخاب و خریدارای شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید پودر کاکائو مرغوب

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای