واردات 7 برند اصلی پودر کاکائو خارجی خوب | بازرگانی سورن

خرید بهترین پودر کاکائو خارجی خوب برای تولید با کیفیت مواد غذایی وابسته به پودر کاکائو مانند کیک ، شکلات ، بستنی ، کاپوچینو و قهوه ، پودرهای بدنسازی و غیره ، ضروری و مهم می باشد که تولید کنندگان گرامی باید علاوه بر در نظر گرفتن شرایط قیمتی برای خرید ، به مارک پودر کاکائو هم توجه داشته باشند.

5 برند اصلی برای پودر کاکائو خارجی خوب ارجینال

مصرف بالا و تقاضای بالا برای خرید پودر کاکائو  خارجی خوب باعث تنوع و گستردگی واردات انواع پودر کاکائو در سال های گذشته در ایران شده است.

گسترش و توسعه صنعت شیرینی و شکلات و کیک و بستنی سازی نیز در طول سالیان اخیر موجب نیاز بیشتر مشتریان به پودر کاکائو شده است. لذا نیاز است تا تولید کنندگان و کارخانجات صنایع غذایی که مصرف پودر کاکائو دارند با دقت و شناخت بیشتری اقدام به خرید پودر کاکائویی خوب و با کیفیت نمایند تا در تولید محصول نهایی دچار مشکلات نشوند

پودر کاکائو خارجی خوب

فروش مستقیم بهترین مارک پودر کاکائو خارجی خوب

مجموعه بازرگانی پودر کاکائو سورن با سوابق تامین مستقیم و گروه مشاوران و دفاتر بازرگانی خود ، برای مشتریان گرامی 5 برند اصلی پودر کاکائو خارجی خوب را معرفی می نماید.

1- خرید پودر کاکائو مرغوب هلندی مارک کارگیل

یکی از محبوب ترین و معروف ترین پودر کاکائو های خارجی ، پودر های هلندی است. پودر کاکائو هلندی کارگیل گرکنز با واردات گسترده در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر از حیث رنگ تیره و قدرت طعم دهندگی عالی ، یک گزینه خوب برای تولیدکنندگان است.

پودر کاکائو خارجی خوب

پودر کاکائو کارگیل هلندی بدون شک جزو بهترین و مرغوب ترین کاکائو های موجود در سراسر دنیا می باشد. این برند مرغوب که در هلند فراوری می شود با چند کد مختلف روانه بازارهای جهانی می شود. هر کدام از کدهای پودر کاکائو خارجی خوب کارگیل دارای مشخصات خاصی هست که در صنایع غذایی مشخصی مورد استفاده است.

پودر کاکائو خارجی خوب

معروف ترین کدهای پودر کاکائو کارگیل کدامند؟

  1. کاکائو کارگیل کد GT50 جی تی 50: این کد دارای رنگ نسبتا تیره و طعم تند و عطر بالای می باشد. در بسیای از صنایع کیک و کلوچه و شکلات سازی از این کد در محصولات خود به وفور استفاده می کنند. کاکائو کاترگیا GT50 دارای دیتا شیت یا برگه آنالیز معتبری می باشد که بهتر است هنگام خرید عمده کاکائو از شرکت آن را دریافت نمایید.
  2. پودر کاکائو cargill Gerkenz کد GT 150: این کد هم که مشابه کد قبلی می باشد، در صنعت شکلات سازی مورد استفاده است. ولی باید در جریان باشید که محبوبیت آن به محبویت جی تی 50 نمی رسد.

پودر کاکائو خارجی خوب

  1. کاکائو کارگیل کد DB400: کد تیره کارگیل هلندی که در کشور ما نیز وجود دارد دی بی 400 است که نسبت به دو کد قبلی تیره تر می باشد. بسیاری از مردم علاقه بیشتری به کیک و شکلات تخته ای تیره تر و تلخ تر دارند. برای پوشش این نیاز مصرف کننده استفاده از کد DB400 پیشنهاد می شود.

2- پودر کاکائو ترکیه ای اسنو S9

پودر کاکائو ترکیه اس9 با درجه کیفی استاندارد و آنالیز خوب ، جزو معروف های بازار اریان است. این پودر کاکائو ترک دارای قیمت مناسب تری از رقبای اروپایی خود است که باعث فروش بالا و تقاضای بالا برای آن شده است.

پودر کاکائو خارجی خوب

پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه که در این کشور تولید و به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران وارد می شود، یکی از محبوب ترین های کاکائو در ایران است. رنگ تیره پودر کاکائو اسن یا S9 برند آلتین مارکا باعث محبوبیت بالای این پودر کاکائو نزد خریداران شده است . البته کاکائو S9 در واقع یکی از کدهای التین مارکیا ALTIN MARKA است و این برند کدهای دیگری مانند S8 , S6 هم دارد که البته به محبوبیت اسنو در ایران هرگز نیستند.

پودر کاکائو خارجی خوب

3- پودر کاکائو اندونزی

پودر کاکائو اندونزی جامبی هم با توجه به قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول  دارای مشتریان زیادی است که اخیرا به جای پودر کاکائو خارجی های گران تر مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به افزایش هزینه ها و بالا رفتن ارزهای خارجی و یورو ، پودر کاکائو اندونزی گزینه مناسبی می باشد.

پودر کاکائو خارجی خوب

4- پودر کاکائو لوکس فاین آلمان

پودر کاکائو لوکس فاین آلمان که از طریق دبی وارد ایران می شود، با برگه آنالیز مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت انتخاب مناسبی برای تولید کنندگان است. پودر کاکادئو لوکس فاین آلمان با کیسه های 25 کیلویی در بازار عرضه می شود.

پودر کاکائو خارجی خوب

5- پودر کاکائو هلندی نگرو

یکی دیگر از پودر کاکائ هلندی های با کیفیت نگرو است. نگرو به عنوان پودر کاکائو خارجی مرغوب نزد تولید کنندگان شناخته می شود.  برای خرید پودر کاکائو هلندی نگرو می توانید با واحد فروش از طریق شماره های سایت در تماس باشید.

پودر کاکائو خارجی خوب

قیمت پودر کاکائو عمده وارداتی مرغوب

همانطوری که در خرید عمده پودر کاکائو کیلویی فله ، بحث کیفی مهم است، قیمت پودر کاکائو عمده نیز اصل و موضوع مهمی محسوب می شود. چرا که مصرف این محصول در صنعت بالا است و خرید با بهترین قیمت پودر کاکائو می تواند در کاهش هزینه ها و ارزان تر شدن محصول نهایی تاثیر فراوان داشته باشد.

گروه مشاوره و بازرگانی سورن ، با فروش مستقیم و بی واسطه ارائه دهنده بهترین قیمت پودر کاکئو عمده برای تولیدکنندگان و کارخانجات صنایع غذایی ، کیک و بستنی ، شکلات و غیره است. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

پودر کاکائو خارجی خوب

6- پودر کاکائو اسپانیایی ناترا  Natra

پودر کاکائو آلکالایزر با درصد 12-10 ناترا اسپانیا نیز یکی از شناخته شده های پودر کاکائو خارجی در بازارهای اروپا است که در ایران نیز می توانید به عنوان یک پودر با کیفیت روی آن حساب باز کنید. پودر کاکائو Natra در کیسه های 25 کیلویی و پالت های 1 تنی عرضه و برای تولیدی بازرگانی ها سفارش گذازی و ارسال می شود. برای دریافت قیمت عمده پودر کاکائو اسپانیایی ناترا با ما در تماس باشید.

پودر کاکائو ناترا اسپانیا

7- مشخصات پودر کاکائو اپرای فرانسه اپی 9

برند پودر کاکائو اپرا فرانسه با مشخصات درصد قلیایی 7 ، چربی و آللالایزر استاندارد ، دارای قدرت طعم دهندگی بالا و رنگ دهی خوبی می باشد . این پودر کاکائو فرانسه که از رقیب های اصلی پودر کاکائو اس 9 در بازار است ، برای مصرف در حوزه تولیدی های شکلات و شیرینی نیز بسیار پرمصرف و مفید است.

ودر کاکائو اپرای فرانسه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست